کالبدشکافی اپل واچ سری 4 تغییرات بزرگی را نشان می‌دهد

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل واچ سری ۴ در تست تعمیرپذیری نمره‌ی ۶ از ۱۰ را کسب کرده و ظرفیت باتری آن نسبت به سری قبل ۴ درصد بیشتر شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آیفون XS با وجود تمام ویژگی‌های خوب، تفاوت چندانی با مدل قبلی خود یعنی آیفون X ندارد؛ درصورتی‌که اپل واچ سری ۴ نسبت به اپل واچ سری ۳ تغییرات زیادی داشته و تفاوت آن‌ها بعد از کالبد شکافی کاملا مشهود است.

همان‌طور که می‌دانید Apple Watch سری ۴ نسبت به سری سوم باریک‌تر است، صفحه‌ی بزرگی دارد و سنسور ضربان قلب در آن تعبیه شده است. کالبد شکافی iFixit نیز تفاوت این دو سری را با جزئیات بیشتری نشان داده است.

apple watch

تصویر بالا به کمک اشعه‌ی ایکس از اپل واچ سری سوم و چهارم گرفته شده است. تصویر سمت چپ مربوط به اپل واچ سری جدید و تصویر سمت راست اپل واچ سری ۳ است. دایره‌ی مرکز تصویر سمت چپ ترکیب مانیتور ضربان قلب و سنسور الکتریکی قلب را نشان می‌دهد. سایر تفاوت‌ها نیز مانند گرد بودن لبه‌ی ساعت و بزرگ و باریک‌تر بودن موتور تپتیک نیز به خوبی در این تصویر قابل مشاهده است.

کالبدشکافی همچنین نشان می‌دهد که اپل واچ سری ۴ باتری ۲۹۱.۸ میلی‌آمپر ساعتی بزرگ‌تری دارد یعنی ظرفیت آن نسبت به سری سوم، ۴ درصد بیشتر شده در حالی که ابعاد ساعت ۰.۷ میلی‌متر باریک‌تر شده است. اینکه اپل توانسته چنین اجزای ظریفی را در دستگاهی کوچک جاسازی کند قابل تحسین است.

اپل واچ سری ۴ در تست تعمیرپذیری iFixit نمره‌ی قابل قبول ۶ از ۱۰ را کسب کرده است. هم صفحه و هم باتری می‌تواند تعویض شوند (توجه کنید که از لفظ توانستن استفاده شده و اگر تخصص ندارید بهتر است این کار را انجام ندهید) همچنین تعویض بند ساعت بسیار ساده بوده و با بندهای سری قبلی سازگار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات