ال‌جی تولید انبوه نمایشگرهای ۴ اینچی آیفون بعدی را آغاز کرد

سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
بنا به گزارش رویترز، ال‌جی بخش عظیمی از ظرفیت تولید صفحات نمایش خود را به آیفون‌ جدید اپل اختصاص داده ‌است. در ساخت این صفحات نمایش باریک ۴ اینچی از تکنولوژی لمسی in-cell استفاده شده است؛ این تکنولوژی با یکی کردن حسگرهای لمسی در درون کریستال مایع نیاز به لایه لمسی اضافی را برطرف کرده و به‌همین‌دلیل، سبب شده که صفحه‌نمایش آیفون‌ جدید به مراتب باریک‌تر از نمونه‌های قبلی باشد ضمن اینکه کیفیت تصویری‌ آن نیز کاملاً ارتقاء یافته‌ است.
تبلیغات

همان‌طورکه مطلع هستید اپل قصد دارد در ۱۲ سپتامبر ۲۲ شهریورماه آیفون بعدی خود را معرفی کند و براساس اطلاعات بدست آمده احتمالاً کمی بعد نیز در مهرماه امسال از آپید جدید پرده‌برداری خواهد شد.

یکی از مدیران تولید مانیتورهای ال‌جی به رویترز گفته است که کارکنان این مجموعه برای تولید به‌موقع این نمایشگرهای ۴ اینچی، شبانه‌روز تلاش کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد اکنون آن دوره فشرده کاری با موفقیت به‌ پایان رسیده‌است. ال‌جی همچنین افزوده است که ادامه روند همکاری با اپل طبق زمان‌بندی‌های صورت گرفته، دنبال خواهد شد.

اپل پس از موفقیت تلفن‌های هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش ۴ اینچ به بالا که با فروش بسیار خوب گلکسی اس ۳ تکمیل شد، تصمیم به افزایش سایز نمایشگر آیفون کرده است. اگر نمایشگر آیفون از ۳.۵ اینچ همیشگی به ۴ اینچ افزایش یابد، سطح نمایشگر حدود ۳۰٪ بزرگتر می‌شود.

پیش از این شارپ و توشیبا نیز اعلام کرده بودند که بخشی از صفحات نمایش آیفون جدید را تولید خواهند کرد.

همان‌طورکه دیشب اعلام کردیم از نامه سامسونگ که خطاب به کارمندان این شرکت منتشر شده بود، برداشت می‌شد که ارتباط تجاری اپل و سامسونگ به انتهای خط رسیده و احتمالاً سامسونگ دیگر تأمین‌کننده قطعات محصولات اپل نخواهد بود. تا اینجای کار به نظر می‌رسد اپل حداقل نمایشگر مورد نیاز محصولات خود را ازطریق ال‌جی، شارپ و توشیبا تأمین خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات