جمع‌بندی محصولاتی که سامسونگ در نمایشگاه IFA معرفی خواهد کرد

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ پس از شکست در دادگاه مناقشه با اپل که منجر به کاهش 7 درصدی ارزش سهامش در کره‌جنوبی شد و همچنین استقبال نه چندان مناسب از تبلت تازه وارد گلکسی نوت 10.1، به‌شدت به‌دنبال بهبود چهره سازمان و وضعیت سهام شرکتش است. این غول کره‌ای این طور که در چند هفته اخیر شاهد بودیم ، قصد حضور بسیار قدرتمندانه را در نمایشگاه IFA آلمان دارد. با زومیت همراه باشید تا جمع بندی کلی از اخبار و شایعات مربوط به محصولات سامسونگ در این نمایشگاه را مشاهده کنید.
تبلیغات

محصولاتی که به احتمال قریب به یقین در این نمایشگاه معرفی خواهند شد:

1- گلکسی نوت 2

همان‌طورکه پیش‌تر هم اخبار و شایعات مربوط به این محصول بسیار جذاب را در زومیت خواندید، این گوشی به نوعی برای رقابت مستقیم با آیفون جدید زمانبندی شده است و از امکانات اختصاصی زیادی همچون S-pen بهره‌ می‌برد. امکاناتی که در گلکسی نوت ۱ توان و کارایی آن‌ها به اثبات رسیده بود. حال مشخصات این گوشی دوباره ازطریق یک تصویر جدید به بیرون درز کرده است:

note21-575x492
  • صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1280 در 720 و نسبت تصویر 16 به 9
  • پردازنده Exynos 4412 چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز
  • دوربین 8 مگا پیکسلی
  • 16 یا 32 گیگا بایت حافظه داخلی
  • اندروید نسخه 4.1.1 آبنبات پاستیلی
  • حمایت از شبکه نسل سوم یا LTE

2- کامپیوتر هیبرید سری 5:

این محصول توسط صفحه خبری سامسونگ در فیسبوک منتشر شده و در واقع تبلیغی برای افزایش هیجان قبل از نمایشگاه است. این کامپیوتر هیبریدی در واقع از یک تبلت ویندوز 8 تشکیل شده که توسط یک پورت مغناطیسی به صفحه‌کلید متصل شده است. این تبلت از نسخه استاندارد ویندوز 8 استفاده خواهد کرد یعنی یک تبلت ARM با ویندوز RT نیست و در عوض به پردازنده Clover Trail شرکت اینتل با ساختار X86 تجهیز خواهد شد. به احتمال زیاد این تبلت از ارتباط مخابراتی نسل سوم بی بهره است.

3- گوشی دو سیم‌کارته Galaxy S Duos

مشخصات این گوشی قبل ازاین نمایشگاه توسط جاسوسان به بیرون درز کرده که قبلا هم در زومیت آن را مشاهده نمودید. در زیر می‌توانید تصویری را که مشخصات این تلفن هوشمند را در بر دارد ببینید.

S DUSOPS 1 original

4- گلکسی پلیر 5.8 اینچی

هفته گذشته در زومیت، اطلاعاتی که در رابطه با پلیر جدید گلکسی به بیرون درز کرده بود را خوانید و هم اکنون سامسونگ پیش از این نمایشگاه این محصول را به صورت رسمی معرفی نمود:

galaxy player

مواردی که احتمال معرفی آن‌ها در نمایشگاه وجود دارد:

1- دوربینی بر پایه گلکسی اس 3

امروز شایعاتی در رابطه با یک دوربین جیبی که ظاهر شبیه به گلکسی اس ۳ دارد به بیرون درز کرد. براساس این اطلاعات دوربین Galaxy S Camera شبیه به یک گلکسی اس چسبیده به دوربین جیبی است. اطلاعات بیشتر را در این مقاله بخوانید.

2- به‌روزرسانی نسخه 4.1 اندروید برای گلکسی اس 3

این نسخه به صورت غیر رسمی در اینترنت با نام I9300XXDLH4 منتشر شده است و به احتمال زیاد سامسونگ از کنفرانس خود در نمایشگاه IFA برای این نسخه پرده‌برداری خواهد کرد.

3- معرفی دو گوشی ویندوز 8

احتمال معرفی دو تلفن مبتنی بر ویندوز فون ۸ در این نمایشگاه خیلی زیاد نیست و باید تا معرفی رسمی شرکت مایکروسافت و نوکیا در روز 15 شهریور صبر کنیم. این دو گوشی با نام‌های Marco و Odyssey از سخت افزار قدرتمندی برخوردار بوده و احتمالاً به رقبای اصلی تلفن‌های نوکیا در بازار ویندوزفون تبدیل خواهند شد. جزئیات بیشتر ...

در نهایت هم یک عکس طنز برای آشتی دو طرف و یک لحظه لبخند

عکسی منتشر شده که احتمالاً طراحی‌های آینده تلفن‌ و تبلت‌های سامسونگ را بعد از شکست درمقابل اپل نشان می‌دهد!

this-is-how-the-next-samsung-galaxy-smartphones-and-tablets-will-look-like a-sto 0
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات