کاربران رایگان اسپاتیفای قادر به رد کردن تبلیغات خواهند بود

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
طبق آنچه که اسپاتیفای در نسخه‌ی مخصوصِ استرالیا آزمایش می‌کند، این احتمال وجود دارد که در آینده کاربرانِ رایگان امکان رد کردن تبلیغات را داشته باشند.
تبلیغات

اسپاتیفای در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای کاربران استرالیایی است که به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون خرید اشتراک ماهانه، امکان رد کردنِ تبلیغات صوتی و ویدیویی را بدونِ محدودیت داشته باشند.

این شرکت در گفتگو با adAge دلیلِ اتخاذ چنین تصمیمی را راحتی کاربران و رد تبلیغاتی عنوان کرده که برای کاربر اهمیتی ندارند؛ از این رو، آن‌ها توسط این ویژگی می‌توانند به‌نوعی از بازخورد کاربران درباره‌ی هر تبلیغ اطلاع یابند و در آینده تبلیغاتی را به نمایش درآورند که با علایق افراد تناسب بیشتری داشته باشند.

یکی از مدیران Spotify، این ویژگی را به بخش «Discover Weekly» (بخشی که ترانه‌های موردعلاقه‌ی کاربر را از طریق هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین به‌صورت هفتگی جمع‌آوری می‌کند) برای تبلیغات تشبیه کرده است. نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی این تغییر این است که تبلیغ‌کنندگان بابت آگهی‌های ردشده هیچ پولی پرداخت نخواهند کرد.

اسپاتیفای اعلام کرده که آن‌ها فعلاً در مرحله‌ی آزمایش این قابلیت هستند؛ اما به‌زودی این ویژگی به‌صورت جهانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

از آنجایی که بسیاری از کاربرانِ اسپاتیفای از نسخه‌ی رایگان استفاده می‌کنند، اضافه‌شدنِ ویژگی فوق قطعاً در ارتقاء تجربه‌ی کاربری آن‌ها نقش به‌سزایی ایفا خواهد کرد؛ همچنین این امکان، فاصله‌ی بین کاربران اشتراکی و رایگان را بیش‌از پیش کم خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات