سیستم عامل اندرومدا دارای حالت بهره‌وری خواهد بود

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره‌ی سیستم‌عامل اندرومدا به بیرون درز کرده که از وجود حالتِ بهره‌وری (Productivity Mode) در آن حکایت می‌کند.
تبلیغات

اندرومدا نامی است که در ماه‌های اخیر بسیار درباره‌ی آن شنیده می‌شود و به سیستم‌عاملی دلالت می‌کند که برای دستگاهی از برند سرفیس و با ویژگی‌های موبایل‌گونه، در نظر گرفته شده است. 

حال در آخرین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ شواهدی از این سیستم‌عامل کشف شده است که به برخی از جزئیاتِ آن اشاره می‌کند.

کاربری با نام‌ کاربری WalkingCat که سابقه‌ی طولانی در فاش کردنِ اطلاعات محرمانه مایکروسافت و محصولات این شرکت دارد، به‌تازگی در فایلِ SettingsHandler_Display.dll که بخشی از سیستم تنظیمات صفحه‌نمایش محسوب می‌شود، اشاراتی را به حالت بهره‌وری (Productivity Mode) در سیستم عامل اندرومدا کشف کرده است.

این کاربر در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که فایل DLL یادشده در کلاسی با نام Multitaskmode استفاده شده است که به حالت بهره‌وری اشاره دارد. او عقیده دارد با فعال‌سازی این گزینه بین حالت‌های پنجره‌ای و تمام صفحه می‌توان جابه‌جا شد.

پیش‌تر در خبری به اطلاعتان رساندیم که مایکروسافت دستگاه هیبریدی خود را برای اعمال بهبودها و ویژگی‌های بیشتر دوباره به آزمایشگاه‌ها بازفرستاده تا این‌بار شاهد شکست این محصول در زمان عرضه نباشیم. هنوز مشخص نیست که ردموندی‌ها چه برنامه‌ای برای این دستگاه دارند؛ اما اگر اهالی مایکروسافت قصد عرضه‌ی آن را داشته باشند، به احتمال بسیار سال آینده می‌توان منتظر معرفی آن بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات