تبلیغات تبلت سرفیس مایکروسافت در خیابان‌های نیویورک

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت طی اقدامی که در آن مجرب است، از حالا تبلیغات خیابانی تبلت سرفیس را آغاز کرده است. در شهر نیویورک می‌توانید طرح‌های گرافیکی این محصول مایکروسافت را ببینید که در سه رنگ روی دیوارها نقش بسته‌اند.
تبلیغات

 علی رغم عدم عرضه تبلت ویندوزی مایکروسافت تا پیش از ۲۶ اکتبر امسال، این کمپانی دست به ابتکار جالبی زده و تبلیغات خلاقانه محیطی و بازاریابی برای تبلت‌های مجهز به ویندوز RT خود را قدری زودتر آغاز کرده است.

گرافیست‌های تبلیغاتی این کمپانی به همین منظور تعدادی از دیوارهای شهر نیویورک را با طرح‌هایی از این محصولات پر کرده‌اند، که شباهت زیادی به طرح این شرکت در جشن رونمایی از این تبلت‌ها در ماه ژوئن گذشته دارد.

علی رغم اینکه هنوز هیچ جزئیاتی پیرامون قیمت یا دیگر اطلاعات دقیق‌تر این محصول موجود نیست، تبلیغ این تبلت‌ها نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

آگهی‌های درج شده بر دیوارهای شهر با رنگ‌های آبی، صورتی و قرمز صفحه کلید رنگ آمیزی شده‌اند که به کیکی که در مهمانی رونمایی ویندوز ۸ بود، شبیه است.

پیشتر نیز مایکروسافت از تکنیک طرح‌های خیابانی برای رونمایی از سرویس ام اس ان (MSN) در سال ۲۰۰۲ و معرفی گوشی مجهز به ویندوز فون ۷ در سال ۲۰۱۰ بهره برد که خشم مقامات محلی را برانگیخت.

در آن زمان شرکت مایکروسافت مجبور به پرداخت جریمه ۵۰ دلاری برای هر برچسب پروانه ام اس ان که در پیاده روها و بر روی علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده بود، گردید.

در عین حال سخنگوی این کمپانی هنوز از اظهار نظر در رابطه با طرح‌های فوق اجتناب کرده است.

نظر شما چیست؟ آیا چنین رویکرد تبلیغاتی را مثمر ثمر می‌دانید؟ به نظر شما بهره از کدام روش تبلیغاتی می‌تواند حداکثر بازخورد را برای شرکت‌هایی که در این حوزه مشغول هستند داشته باشد؟ بیلبورد، تبلیغات اتوبوسی، روزنامه‌ها و مجلات، یا تبلیغات آنلاین؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات