گزارش مالی سه ماهه آخر ۲۰۱۵ ال جی منتشر شد؛ فروش ۱۵.۳ میلیون گوشی هوشمند

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی الکترونیکس گزارش مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ خود را منتشر کرد. در این گزارش مالی مشخص شده که حد فاصل اکتبر تا دسامبر، این کمپانی کره‌ای توانسته ۱۵.۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی در طول سال ۲۰۱۵ موفق شده 59.7 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند که نسبت به رقم ۵۹.۱ میلیون واحدی کل سال ۲۰۱۴ مقدار کمی پیشرفت داشته است.

از ۱۵.۳ میلیون دستگاه گوشی‌ که ال‌جی در سه ماهه آخر سال 2015 به فروش رسانده، ۱۱ میلیون دستگاه‌ها از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کنند. البته اولین بار است که فروش گوشی‌های هوشمند LTE ال‌جی از ۱۰ میلیون واحد بیشتر شده است.

بخش موبایل این کمپانی کره‌ای درآمدی ۳.۲۶ میلیارد دلار در سه ماهه چهارم ۲۰۱۵ بدست آورده که با وجود کاهش درآمد ۰.۴ درصدی سال به سال، در مقایسه با سه ماهه سوم ۲۰۱۵ نشان دهنده ۱۲ درصد پیشرفت است. این پیشرفت ۱۲ درصدی را ال‌جی مدیون فروش خوب گوشی جدید V10 در آمریکای شمالی است.

گذشته از بخش موبایل به تنهایی، کمپانی ال‌‌جی در کل این سه ماهه ۱۱۷ میلیون دلار نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۴، درآمد کمتری کسب کرده است. کمپانی ال‌جی در کل ۵۰.۳ درصد نسبت به سال ۲۰۱۴ درآمد خالص کمتری داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات