چند گوشی Nexus دیگر از سوی ال‌جی، سامسونگ و سونی در راه است

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های نکسوس را بسیاری از ما به خاطر اندروید خالصی که روی آنها نصب می‌شوند، دوست داریم. تا به امروز، سه تلفن نکسوس گوگل را اچ‌تی‌سی و سامسونگ تولید کرده‌اند. اما مطمئن هستم که بسیاری از شما مایلید، نکسوس بعدی را با برند مورد علاقه خود تجربه کنید و تلفن دوست‌داشتنی گوگل تنها به برندهای اچ تی سی و سامسونگ محدود نباشید. درگذشته شایعاتی در رابطه انتشار چند گوشی نکسوس منتشر شده بود که هم اکنون دوباره اطلاعات جدیدی در این رابطه بدست آمده است. برای کسب جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبق آخرین اطلاعات به بیرون درز کرده، گوگل قصد دارد که 5 گوشی نکسوس را برای تولد 5 سالگی اندروید به بازار عرضه کند. با اینکه اولین نکسوس یعنی G1 در سال 2008  عرضه شد، اما پروژه اندروید از سال 2007 شروع به کار کرده بود.

مقاله‌های مرتبط:

    منبع این شایعات یک انجمن ژاپنی است که لیست گوشی‌های آینده شرکت بزرگ مخابراتی DoCoMo را نشان می‌دهد، در لیست گوشی‌های آینده این شرکت مخابراتی یک گوشی Xperia Nexus از سوی سونی، یک Optimus Nexus از سوی LG و Galaxy Nexus II از سوی سامسونگ به چشم می‌خورد.

    همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، علاوه بر نکسوس‌های ذکر شده، گوشی گلکسی اس 3 پلاس هم در این لیست خودنمایی می‌کند.

    Leak Xperia Nexus Optimus Nexus Galaxy Nexus II

    در دو روز گذشته شایعاتی نیز از انتشار نسخه جدید گوشی گالکسی نکسوس با نام GT-i9260 از سوی سامسونگ به گوش می‌رسد که دارای پردازنده 1.5 گیگا هرتزی و دوربین 8 مگاپیکسلی می‌باشد و دیگر مشخصات این دستگاه تقریبا تغییری نکرده است. از نامگذاری این تلفن هوشمند به نظر می‌رسد که طراحی خارجی آن دستخوش تغییر نخواهد شد.

    w680

    آیا شما هم از این حق انتخاب استقبال خواهید کرد؟ و یا ترجیح می‌دهید که گوشی مخصوص گوگل را تنها یک شرکت تولید کند و تمرکز روی یک دستگاه باشد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات