آی‌بی‌ام برای تقویت بخش ویدیویی خود Ustream را می‌خرد

جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد آی‌بی‌ام نسبت به توسعه بخش ویدیوی خود بسیار جدی است. این کمپانی در جدیدترین اقدام خود برای تقویت بخش سرویس‌های ویدیویی آنلاین، شرکت یواِستریم را می‌خرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ظاهرا اهمیت پخش محتوای ویدیویی آنلاین به حدی رسیده که آی‌بی‌ام نیزقصد دارد برای تقویت سرویس‌های جدید ویدیویی خود شرکت یو‌استریم را خریداری کند. پیش‌تر خبر این تصمیم آی‌بی‌ام منتشر شده بود و امروز این خبر به صورت رسمی اعلام شده است. یواستریم شرکتی است که در زمینه‌ی پخش ویدیوی‌های آنلاین به صورت زنده فعالیت می‌کند و بعد از این قرار است با بخش سرویس‌های ویدیویی ابری آی‌بی‌ام ادغام شود.

یو‌استریم با ابزارهای قدرتمند خود مشتریان تجاری را هدف قرار داده است. چند روز قبل این کمپانی نمایشگاه CES 2016 را به صورت زنده برای تعدادی از کمپانی‌های بزرگ دنیا پوشش داده بود.

یواستریم علاوه بر پخش کنفرانس‌های خبری به صورت زنده برای مشتریان تجاری و شرکتی، پوشش رویدادهای ناسا و تعداد دیگری از برنامه‌های مختلف را بر عهده داشته است. کاربران می‌توانند با پرداخت ۹۹ دلار در ماه، ۱۰۰ ساعت از ویدیوی‌های مختلف را در کانال مشخص شده این سرویس تماشا کنند. اما بعد از این معامله باید منتظر باشیم ببینیم برنامه‌ی آی‌بی‌ام بیشتر روی کاربران تجاری متمرکز شده یا بیشتر متوجه کاربران عادی است.

این حرکت آی‌بی‌ام شبیه اقدامی است که سال ۲۰۱۴ آمازون به منظور خرید کمپانی Twitch به عنوان رقیب یو‌استریم انجام داد. با اینکه هنوز درباره‌ی مسائل مالی صحبتی نشده، ولی گزارش‌های اولیه از ارزش ۱۳۰ میلیونی این معامله خبر داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات