آدیداس با وعده کنترل بهتر روی توپ، کفش‌های فوتبال بدون بند خود را رونمایی کرد

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
آدیداس و نایکی را باید دو غول اصلی تولیدکننده‌ی لوازم ورزشی در رشته‌ی فوتبال خواند. به نظر می‌رسد کمپانی آلمانی آدیداس برای جلب نظر بازیکنان فوتبال و طرفدارانش ابایی از بکارگیری فناوری و ایده‌های نوین ندارد. این کمپانی اخیرا کفش فوتبالی را رونمایی کرده که فاقد بند بوده و در روز‌های آینده توسط بازیکنان بزرگ فوتبال در مستطیل سبز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

 آدیداس ترسی از آزمایش ایده‌های جدید در مورد کفش‌های تولیدی خود ندارد. این کمپانی اخیرا محصولات متنوعی را در این حوزه روانه‌ی بازار کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به کفش‌های پیاده‌روی تولید شده با استفاده از پرینت سه بعدی و کفش مخصوص فوتبال بدون بند اشاره کرد. این کمپانی در روز‌های اخیر کفش فوتبال جدیدی را رونمایی کرده که فاقد بند است. براساس اطلاعات ارائه شده، در بازی‌هایی هفته‌ی آینده انجام خواهد شد، شاهد استفاده از این کفش‌های بدون بند در پای شماری از بازیکنان خواهیم بود. با توجه به اینکه بند از ساختار این کفش‌ها حذف شده، می‌توان این کفش‌ها را بیشتر شبیه به جوراب‌ دانست.

آدیداس کفش جدید فوتبال خود را ACE16+ PureControl نام نهاده است. این کفش‌های بدون بند به جای استفاده از الگوی معمول، از ساختاری شامل پلی اورتان نرمش‌پذیر اسفاده می‌کنند که قسمت میانی روی پا را پوشش می‌دهد. همچنین باید به یک سیستم قفل در بالای قسمت میانی کفش اشاره کرد که Primeknit نام دارد.

آدیداس اعلام کرده که این کفش ورزشی همچون یک دستکش پای بازیکنان را پوشش داده و با توجه به سطح بیشتر روی کفش که به واسطه‌ی حذف بند‌ها ایجاد شده، می‌توان کنترل بیشتری را روی توپ اعمال کرد. همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم در بازی‌های هفته‌ی آینده شاهد استفاده ازاین کفش‌های جدید توسط شماری از بازیکنان مطرح اروپایی خواهیم بود.

adidas 1 01294

مسوت اوزیل، بازیکن آلمانی تیم آرسنال در خصوص این کفش‌ها چنین اظهار نظر کرده است:

در تمام دوران بازی کردن سعی کردم تا میزان تاثیر بند کفش‌های فوتبال را در کنترل توپ کاهش دهم. من در سال ۲۰۱۴ این موضوع با آدیداس درمیان گذاشتم و روش گره زدن بند‌ کفش خود را برای متخصصان این کمپانی بازگو کردم. من کفش‌های خود را به گونه‌ای گره می‌زنم تا قسمت بند کمترین تاثیر را در کنترل توپ داشته باشد. زمانی که سال گذشته آدیداس با کفش‌های بدون بند به سراغ من آمد، من کفش‌های رویایی خودم را پیدا کرده بودم. من بی صبرانه در انتظار استفاده از این کفش‌ها در میدان مسابقه هستم.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که کمپانی lotto از سال ۲۰۱۰ کفش‌های فوتبال بدون بند خود را روانه‌ی بازار کرده است. هنوز قیمت این کفش‌ها مشخص نشده است. باید دید که مسوت اوزیل از آرسنال و ایوان راکیتیچ از بارسلونا با استفاده از این کفش‌‌ها چه تغییراتی را در بازی خود که در اوایل هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد، تجربه می‌کنند.

adidas 2 61ce4

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات