مایکروسافت درصدد ارائه‌ی سیم کارت برای ابزارهای ویندوزی است

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
اطلاعاتی که برگرفته از یک اپلیکیشن با نام Cellular Data در فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوز است، نشان از این دارد که ردموندی‌ها درصدد ارائه‌ی سیم کارت برای ابزار‌های مبتنی بر ویندوز هستند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 براساس اطلاعات ارائه شده، مایکروسافت در پی ارائه‌ی سیم کارت برای ابزار‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ مایکروسافت است. وجود اپلیکیشنی در فروشگاه ویندوز با نام Cellular Data نشان از این موضوع دارد. 

هنوز مشخص نیست که هدف مایکروسافت از توسعه‌ی این اپلیکیشن چیست؛ چراکه ردموندی‌ها اطلاعاتی را در مورد اینکه چه سرویسی را برای ارائه در نظر دارند، مشخص نکرده و پیش از این نیز اقدامی را در این راستا انجام نداده‌اند.

اطلاعات ارائه شده توسط ورج نشان از احتمال راه‌اندازی یک شبکه‌ی ارتباطی مجازی یا Virtual Mobile Network را مطرح کرده‌ است. سیاست مایکروسافت را می‌توان مشابه سرویسی خواند که اپل به کاربرانش ارائه کرده است. این سرویس مبتنی بر ارائه‌ی سیم کارتی اختصاصی است که استفاده از سایر شبکه‌های مخابراتی رابرای کاربران بدون نیاز به تعویض سیم کارت مهیا می‌کند. برای مثال با استفاده از Apple Sim کاربرانی که از این سرویس استفاده می‌کنند، قادرند تا در بیش از ۹۰ کشور دنیا به شبکه‌های مخابراتی بدون نیاز به تعویض سیم کارت دسترسی داشته باشند. این موضوع در داخل آمریکا نیز ممکن بوده و برای مثال کاربران می‌توانند به بهترین شبکه‌ی ممکن در مکان مورد نظر دسترسی داشته باشند. 

براساس توضیحاتی که در اپلیکیشن مورد نظر ارائه شده، سیم کارت مذکور به حساب کاربری مایکروسافت وصل خواهد شد. از این‌رو با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به عقد قراردادهای مدت دار و طولانی با اپراتور‌های مخابراتی وجود ندارد. 

cellulardata ca6db

در ادامه می‌توانید توضیحات کاملی را که این اپلیکیشن به همراه دارد، مطالعه کنید:

 آیا شما به دنبال استفاده از یک شبکه‌ی مخابراتی مطمئن با دسترسی دائمی و مستقل از وای‌فای هستید؟ اپلیکیشن Cellular Data این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به شبکه‌ی مخابراتی ملی تنها با استفاده از حساب کاربری مایکروسافت دسترسی داشته باشید.

با استفاده از این سیم کارت می‌توان تنها با حساب کاربری مایکروسافت از روی ابزار ویندوز ۱۰ به شبکه‌ی مخابرات وصل شد و دیگر نیازی به زیر بار رفتن قراردادهای مخابراتی نیست. 

با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند براساس نیاز خود به خرید بسته‌های اینترنتی بپردازند. این راحت‌ترین راهی است که می‌توان به شبکه‌ی ملی مخابراتی متصل شد. خرید‌ها از طریق ویندوز استور از هر مکانی که شبکه در دسترس است، قابل انجام است. اپلیکیشن Cellular Data قادر است شما را به راحتی از طریق شبکه‌ی پرسرعت و امن به سیستم مخابراتی متصل کند. 

این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده تا روی ابزارهای ویندوز ۱۰ و مجهز به سیم‌کارت مایکروسافت کار کند. این سیم‌کارت در بعضی از بازارها در دسترس بوده و می‌توان با آن به شبکه‌ی مخابرات محلی متصل شد. پوشش جهانی در آینده‌ی نزدیک اضافه خواهد شد.

نظر شما در موردسیم کارت مایکروسافت و سرویس ارائه شده توسط این کمپانی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات