هواوی تا امروز یک میلیون میت 8 فروخته است

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد هواوی با سرعت زیادی به رشد خود ادامه می‌دهد. چندی پیش این کمپانی چینی از پرچمدار خود به نام میت ۸ رونمایی کرد. فروش این گوشی ار ماه گذشته در چین آغاز شده و هواوی توانسته در این مدت یک میلیون دستگاه میت ۸ به فروش برساند.
تبلیغات

 میت ۸، پرچمدار جذاب و قدرتمند هواوی است که فروش آن اوایل ماه گذشته در چین آغاز شده و براساس گزارش‌های منتشر شده یک میلیون دستگاه از این گوشی به فروش رفته است. البته همان روز معرفی میت ۸ اعلام شد، این گوشی توسط خرده‌فروشان زیادی به فروش می‌رسد.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده این گوشی فروش خوبی را در بازارهای آسیایی تجربه می‌کند. به گفته‌ی یو چندونگ، مدیر عامل هواوی، بیش از یک میلیون میت ۸، تنها در چین فروخته شده است.

پیشتر هی گَنگ، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند هواوی اعلام کرده بود این شرکت قصد دارد یک میلیون میت ۸ در ماه تولید کند. به نظر می‌رسد آمار منتشر شده نشان می‌دهد این غول چینی توانسته به هدفی که قبل از معرفی گوشی در چین تعریف پیش‌بینی کرده برسد.

هواوی به تازگی اسامی اولین بازارهایی که قرار است میت ۸ در آنها به فروش برسد را اعلام کرده است. نکته‌ی جالب اینجاست، علیرغم اینکه این گوشی توانسته گواهینامه‌ی FCC را اخذ کند، ولی نامی از آمریکا در این فهرست دیده نمی‌‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات