گوریلا گلس در خودروها، دیوارها و حتی یخچال‌ها استفاده خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
پنج سال پیش گوریلا گلس که شیشه‌‌ی مقاوم برای استفاده در تلفن‌های هوشمند تولید می‌کند، طرحی را به عنوان «یک روز با شیشه» منتشر کرد و در آن به آینده‌ی گوریلا گلس در زندگی ما پرداخت. این کمپانی حالا در CES ثابت کرده که آن ایده‌ها دست یافتنی هستند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

کورنینگ در تلاش است تا بازار خود را گسترش دهد و به مرزهای فراتر از گوشی های هوشمند، تبلت‌‌ها، نوت‌بوک‌ها و گجت‌های پوشیدنی دست یابد. در همین راستا این کمپانی در CES 2016 کاربرد عملی گوریلا گلس در محصولات دیگر را به نمایش گذاشته است. دلیل اصلی حضور گوریلا گلس در نمایشگاه لاس و گاس نیز یافتن شریک تجاری برای عملی کردن ایده‌های استفاده از گوریلا گلس در صنعت‌های مختلف است.

گوریلا گلس خودرو

در داشبورد این خودرو از شیشه‌ی گوریلا گلس استفاده شده است. حتی شیشه‌ی جلوی خودرو نیز از همین شیشه‌ی مقاوم ساخته شده است. استفاده از شیشه‌ی گوریلا گلس به عنوان شیشه‌ی جلوی خودرو باعث می‌شود تا وزن این بخش کاهش یابد و این مهم‌ترین دلیلی است که فورد قصد دارد در GT بعدی خود از شیشه‌ی گوریلا گلس استفاده کند.

یخچال گوریلا گلس

در این بخش گوریلا گلس نشان می‌دهد که از شیشه‌ی ساخت این شرکت می‌توان در لوازم خانه مانند صفحه‌ی لمسی یخچال‌ها استفاده کرد.

گوریلا گلس تلویزیون

در این بخش گوریلا گلس نشان می‌دهد که امکان استفاده از شیشه‌ی محافظ این شرکت بر روی نمایشگرهای بزرگ مانند این ویدیو وال‌های ۵۵ اینچ نیز وجود دارد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات