اینتل با ESPN‌ برای ساخت اسنوبردهای متصل به اینترنت همکاری می‌کند

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اینتل چیپ‌های Curie خود را برای دریافت اطلاعات آنی  از نحوه عملکرد ورزشکاران در رویداد Winter X Games‌ به ابزارهای ورزشی ورزشکاران اضافه می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اینتل اعلام کرده است که در حال همکاری با دو شرکت است تا ماژول کامپیوتری کوچک خود را روی وسایل ورزشی نصب کند. اولین شرکت ESPN است که پوشش رویداد Winter X Games‌ را بر عهده دارد. قرار است ماژول‌های Curie‌ روی اسنوبردهای مورد استفاده در این مسابقات نصب شوند. این سخت افزار قرار است تا داده‌های مرتبط با عملکرد ورزشکار از قبیل میزان ارتفاع پرش، چرخش روی هوا و شدت برخورد با زمین را به صورت آنی منتقل کند. این آمارها در مرحله بعد به استودیو فرستاده می‌شود تا گزارشگران هنگام بحث در رابطه با این رویدادها از این آمارها استفاده کنند. 

بعلاوه  اینتل با شرکت ردبول مدیا هاوس به توافق رسیده تا فناوری Curie خود را در ابزارهای ورزشی متعدد دیگر بکار ببرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید چرا اینتل بطور ناگهانی تصمیم گرفته تا وارد این تجارت شود. واقعیت این است که شرکت اینتل به خوبی دریافته که تجارت اصلی این شرکت به عنوان سازنده چیپ‌های لپ‌تاپ و رایانه‌های شخصی در حال رکود است. از آنجا که فروش این محصولات روند نزولی دارد، اینتل شاهد کاهش ۶.۳ درصدی در سود خود بوده است. از این رو این شرکت نیاز دارد که محصولاتش را با سایر محصولات نیز هماهنگ سازد که به نظر می‌رسد اینتل بازار بازی‌های ورزشی را فرصت مناسبی جهت رشد و توسعه ارزیابی کرده است.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات