کمپانی Cerevo رباتی مجهز به پروژکتور را در CES 2016 معرفی کرد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Cerevo در جریان نمایشگاه CES 2016 پروژکتوری را معرفی کرده که از تمام محصولات مشابه موجود در بازار متفاوت است. به جرات می‌توان محصول کروو را یکی از جالب‌ترین نمونه‌هایی خواند که در CES معرفی شده است. پروژکتور کروو در واقع رباتی است که روی آن پروژکتور قرار گرفته است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

کروو در جریان CES 2016 محصول جالب توجهی را معرفی کرد. پروژکتور Tripon در واقع رباتی است که روی آن یک دستگاه پروژکتور تعبیه شده است. این ربات از سه قسمت هم اندازه تشکیل شده که در کوتاه‌ترین حالت ارتفاع آن نیم متر می‌شود. پس از آنکه ربات مورد نظر بصورت کامل باز شود، ارتفاع آن به بیش از ۲۰۰ سانتی‌متر می‌رسد. در این حالت ربات قادر است ویدیو‌های اچ‌دی را روی سطح مورد نظر پخش کند. در صورتی که از مکان قرار گرفتن پروژکتور راضی نباشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن اندرویدی توسعه یافته، دستورات لازم را برای تغییر مکان پروژکتور صادر کنید؛ چراکه ربات مورد نظر قادر است براساس دستورات کاربر تغییر مکان دهد.

هرچند ررزولوشن این پروژکتور به اندازه‌ی کافی بالا نیست، اما باید به این موضوع اشاره کرد که روشنایی ۲۵۰ لومنی ارائه شده به اندازه‌ی کافی نورانی است که در مقایسه با تلویزیون‌های معمولی موجود در بازار، تصویر ایده‌آلی را ارائه می‌دهد. به طور حتم بهترین قابلیت این پروژکتور امکان صدور دستورات برای جابجایی آن به منظور ایجاد تصویری خوب و با کیفیت است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات