WhatsApp دوباره به مارکت ویندوز فون بازگشت

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۳:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
واتس‌اپ که برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس است مجددا به فروشگاه ویندوز فون مایکروسافت بازگشت.
تبلیغات

اوایل ماه میلادی جاری، برنامه محبوب WhatsApp که روی تمام پلتفرم‌ها موجود است، از روی مارکت ویندوز فون به طرز مشکوکی حذف شد. اما امروز آخرین نسخه آن دوباره در مارکت نرم‌افزار موبایل مایکروسافت قرار گرفت. هنوز صحبت رسمی در این زمینه صورت نگرفته است. نظر شما چیست؟ علت این حذف ناگهانی و بازگشت دوباره چه می‌تواند باشد؟

برنامه پیام‌رسان WhatsApp که در همه پلتفرم‌ها قابل استفاده است و جایگزینی برای پیام کوتاه است، پس از آن که اوایل این ماه به طرز مشکوکی از مارکت ویندوز فون حذف شده بود، دوباره در مارکت سیستم‌عامل همراه مایکروسافت ظاهر گردیده است.

جدیدترین نسخه WhatsApp یعنی 2.8.0.0 همچنان برای استفاده سال اول از این سرویس، رایگان است. این در حالی است که شایعات حاکی از آن بودند که این برنامه پس از بازگشت، برچسب قیمت ۰.۹۹ دلاری خواهد داشت. علاوه بر بهبود سرعت و عملکرد، حالا نوار ابزار WhatsApp شامل گزینه‌های Search، My Status و Create Group نیز می‌باشد که به سبک و سیاق برنامه‌های استاندارد ویندوز فون طراحی شده‌اند.

لینک دانلود WhatsApp از Windows Phone Marketplace

در حالی که گزارش شده برخی از شکلک‌های این اپ حذف شده‌اند، اما برخی بهینه‌سازی‌های کوچک انجام شده و منوی پیکربندی، امکان کنترل دقیق‌تری را در مورد اطلاع‌رسانی‌ها به کاربر می‌دهد. ما هنوز صحبت رسمی از مسئولان WhatsApp در مورد حذف کوتاه مدت آن نشنیده‌ایم، اما تا آن زمان منتظر نظرات شما در این باره هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات