"ساخته شده برای سامسونگ" برنامه سامسونگ برای بهبود لوازم جانبی

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
مدتی است که اپل با راه اندازی برنامه‌ی (MFi(Made For iPhone لوازم جانبی که از نظر کیفیت مورد تایید این شرکت است را از بقیه محصولات جدا کرده است. حال سامسونگ در CES از طرح خودش برای انجام این کار پرده‌برداری کرد. با  زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برنامه‌ی MFi که توسط اپل اجرا شده است این امکان را به کاربران می‌دهد تا با خیال راحت لوازم جانبی خودشان را خریده و از کیفیت ساخت آنها اطمینان خاطر داشته باشند. تا به حال لوازم زیادی هم‌چون قاب‌های تلفن همراه، پاوربانک،هدفون و لوازم جانبی متعددی با نشان‌های MFi معرفی شده‌اند.

البته این بدان معنی است که اگر شما این محصولات را بخرید و اتفاقی برای دستگاه شما رخ دهد، اپل نمی‌تواند ایراد پیش آمده را به خاطر استفاده از لوازم جانبی بی کیفیت اعلام کند. حال شرکت سامسونگ نیز با راه‌اندازی برنامه ی Made for Samsung ( ساخته شده برای سامسونگ)  قصد دارد لوازم جانبی با کیفیت مناسب برای دستگاه‌های خودش را از دیگر لوازم جدا کند. سامسونگ در بیانیه‌ی معرفی این برنامه اعلام کرد که با این برنامه قصد دارد تا همکاری با شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی ساخت محصولات مرتبط با کالاهای سامسونگ را آغاز کند. این برنامه برای محصولاتی همچون موبایل ها، تبلت، تلویزیون و لوازم پوشیدنی اجرا خواهد شد.

سامسونگ در حال حاضر با شرکت هایی همچون CNN، Photobucket و News Republic در این زمینه همکاری خواهد داشت و می‌توان انتظار داشت که به زودی محصولات زیادی مرتبط با دستگاه‌های ساخت این شرکت با نشان MFS یا همان ساخته شده برای سامسونگ معرفی شوند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات