Misfit دستبند Ray‌ را در CES 2016‌ معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
مطالعه 3 دقیقه
شرکت میسفیت CES 2016 در جریان رویداد از دستبند هوشمند جدید ضد آب خود رونمایی کرد. این شرکت مدعی است که طراحی این دستبند با توجه به محصولات موجود در بازار، کاملا منحصر بفرد است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

یکی از مهمترین نکاتی که این روزها در دنیای ابزارهای پوشیدنی هوشمند فراموش می شود این است که اگر می‌توانیم از یک ابزار پوشیدنی استفاده کنیم حتما به این مفهوم نیست که به آن نیاز داریم. 

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که واقعا چه تعداد ساعت، دستبند و در کل ابزارهای پوشیدنی هوشمند می‌توانیم بر دستان خود ببندیم؟ این سوالی است که مسئولان شرکت ابزارهای پوشیدنی Misfit‌ مطرح کرده و انگیزه خود را در رابطه با طراحی دستبند پایش سلامتی و خواب Misfit Ray‌ ارائه کرده‌اند که از نظر آن‌ها طراحی متفاوتی با محصولات موجود در بازار دارد و از یکنواختی خارج شده است.  

با توجه به تفاوتی که در طراحی ظاهری و ماژولاری این دستبند وجود دارد، سازندگانش آن را پوشیدنی هوشمند منحصربفرد نام‌گذاری کرده‌ و تضمین کرده‌اند که این دستبند، خاص بودن و جلوه‌ای که خریدار نیاز دارد را به او خواهد داد.

این دستبند ۱۲ میلیمتر قطر و ۳۸ میلیمتر طول دارد و با توجه به طراحی لوله‌ای شکل و خاصی که دارد از بسیاری از دستبندهای حال حاضر بازار متمایز می‌شود. شما می‌توانید این دستبند را به شکل‌های متنوعی با لباس‌های خود ست کنید که این به کامل‌تر شدن استایل ظاهری شما کمک می‌کند. 

تیم گولنیک- قائم مقام محصول و طراحی Misfit در رابطه با این محصول می‌گوید:

ما Ray‌ را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که تبدیل به با ارزش‌ترین ابزار جانبی شما شود. این محصول بسیار زیبا است و از نظر قدرت نیز به قدرتمندی دیگر محصولات Misfit‌ است. Ray ضد آب قادر است تا فعالیتهای روزانه و خواب شما را به لطف شتاب سنج سه محوری خود پایش کند. همچنین این دستبند به موتور ویبره مجهز است که به کاربر بازخوردهای لازم را می‌دهد و به او یادآوری می‌کند که چند وقت است که بی تحرک مانده است.

 دستبند Ray‌ مجهز به چراغ LED‌ چند رنگ است که نوتیفیکیشن‌های لازم در ارتباط با تکست ها، تماس‌ها و هشدارها را ارائه می‌کند. مثل تمام محصولات Misfit این دستبند هم نیازی به شارژ مجدد ندارد و باتری آن تا ۶ ماه جوابگوی نیاز کاربر خواهد بود و پس از این مدت مجدد باید باتری جدیدی خریداری شود. 

سال گذشته میس فیت با سواروفسکی همکاری خود را آغاز کرد تا جواهرات پایش فعالیت روزانه را نیز به بازار عرضه کند ولی آن محصولات فقط در امریکا، چین و هنگ کنگ عرضه شدند. در جریان رویداد CES 2016، سواروفسکی اعلام کرد که قصد دارد تا جواهرات پایشگر فعالیت‌های روزانه خود را به سایر نقاط دنیا هم عرضه کند. این شرکت قصد دارد گردن‌بندها، دستبندها و روبان‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کند. از سوی دیگر سواروفسکی همچنان در حال کار روی محصول دیگر خود است که با انرژی خورشید کار می‌کند و امیدوار است که این محصول به زودی آماده شود. در حال حاضر دستبند Ray‌ با رنگ‌های رز گلد و سیاه تولید شده و قیمت آن نیز از ۱۰۰ دلار در سایت Misfit.com آغاز می شود. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات