جنگ روباتیک با ترکیب واقعیت افزوده و روبات‌های واقعی Mekamons

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
روباتیک و فناوری واقعیت افزوده دو حوزه‌ی جذاب دنیای فناوری هستند که در صورت ترکیب نتیجه‌ی بسیار جالبی را به همراه خواهند داشت. کمپانی بریتانیایی Reach Robotics این کار را کرده است.  همراه زومیت باشید.
تبلیغات

Reach Robotics یک کمپانی برتانیایی است که واقعیت مجازی را با روبات‌های ماژولاری که Mekamons نام دارند، ترکیب کرده است. باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از این ایده می‌تواند پتانسیل لازم را برای تبدیل شدن به آینده‌ی دنیازی بازی داشته باشد. این کمپانی یک بازی را مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده تولید کرده که می‌توان با استفاده از آن روبات‌های هوشمند را با یکدیگر به مبارزه وا داشت. نمونه‌ای که این کمپانی در CES 2016 به نمایش گذاشته دارای قابلیت‌های ارتباطی نظیر بلوتوث، مادون قرمز و قطب نمای داخلی است که می‌تواند از طریق آن موقعیت روبات‌های دشمن را در یک بازی چند نفره شناسایی کرده و حملات موثری را انجام داد. در حال حاضر این روبات‌ها را می‌توان از طریق اپلیکیشن کنترل کرد. این اپلیکیشن امکان بالا بردن سطح روبات‌های در حال مبارزه را نیز به بازی کنندگان می‌دهد.

robotint ae2fc

البته باید به این موضوع اشاره کرد که این روبات یک نمونه‌ی پیش تولید شده است و هنوز تا زمان عرضه‌ی محصولاتی که بتوان به بازار عرضه کرد، زمان زیادی باقی مانده است. تولیدکنندگان در پی آنند تا برای تولید این روبات‌ها پروژه‌ی خود را طی کمپینی برای جذب سرمایه عرضه کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات