گوگل و لنوو کنفرانسی را برای معرفی دستاوردهای پروژه تانگو برگزار می‌کنند

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر می‌خواهید از سرنوشت پروژه‌ی تانگوی گوگل آگاه شوید، بد نیست بدانید روز هفتم ژانویه گوگل و لنوو کنفرانسی را بصورت مشترک برای معرفی این پروژه و دستاوردهای آن برگزار خواهند کرد.
تبلیغات

گوگل و لنوو با انتشار تیزری تصویری وعده‌ی برگزاری کنفرانسی را در جریان CES 2016 داده‌اند. همانطور که می‌توان در تصویر مورد نظر نیز به روشنی دید، کنفرانس مورد نظر در خصوص پروژه‌ی تانگوی گوگل برگزار خواهد شد. ۷ ژانویه، یعنی سه روز دیگر زمانی است که احتمالا اخبار و اطلاعات جدیدی را در مورد پروژه‌ی تانگوی گوگل خواهیم شنید.

گوگل و لنوو اطلاعات بیشتری را در مورد آنچه که در طول این نمایشگاه برگزار خواهد شد، ارائه نکردند. همانطور که در شعار زیر تیزر تبلیغاتی نیز می‌توان مشاهده کرد، گوگل و لنوو وعده‌ی فناوری جدیدی را داده‌اند که طی آن گجت‌های موبایل نیز می‌توانند جهان پیرامون را همانطور که ما می‌بینیم و درک می‌کنیم، ببینند. این شعار شامل عبارت "Mobile devices should see and navigate the world " است که معرفی فناوری نویی را توسط گوگل و لنوو نوید می‌دهد. به نظر می‌رسد علاوه بر فناوری مورد نظر، لنوو نیز به عنوان شریک سخت‌افزاری گوگل در این پروژه، گجت‌هایی را نیز مبتنی بر این فناوری معرفی خواهد کرد.

پروژه‌ی تانگو در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط گوگل تعریف شده است. براساس تعاریف گوگل، گجت‌هایی نظیر موبایل و تبلت‌ها به سنسور‌ها و دوربین‌هایی مجهز می‌شوند که از طریق آن قادرند تا مدل سه بعدی محیط پیرامون خود را درک کنند. این گجت‌ها همچنین قادرند تنها از طریق تصویربرداری از محیط با استفاده از دوربین‌های موجود، نقشه سه بعدی محیط مورد نظر را تولید کنند.

چنین قابلیت‌هایی را باید مناسب افرادی نظیر معماران و طراحان داخلی بدانیم که به راحتی می‌توانند نقشه‌ای از محیط اطراف را در اختیار داشته باشند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات