افزایش خرید از فروشگاه‌ های آنلاین با پیشتازی خرید ساعت های هوشمند در سال ۲۰۱۵

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
خرید از فروشگاه‌های اینترنتی موضوعی است که این روزها در کشورمان نیز شاهد رواج پیدا کردن آن هستیم. خرید اینترنتی که سابقه‌ای چندین ساله در سایر کشور‌ها دارد، هر ساله با استقبال بیش از پیش کاربران روبرو می‌شود، بطوریکه افزایش خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی در مقایسه با سال گذشته بیش از ۳۳ درصد بوده است.
تبلیغات

 خرید از فروشگاه‌های اینترنتی مساله‌ای است که این روز‌ها در کشورمان نیز شاهد استقبال از آن هستیم. سهولت خرید بدون نیاز به خارج شدن از منزل در کنار تحویل کالا در محل مورد نظر از جمله‌ی مسائلی است که بسیاری را در کلان شهرها به خرید از این فروشگاه‌ها ترغیب می‌کند. همچنین نبود برخی اجناس در تمام شهرها را نیز باید عاملی خواند که به موجب آن بسیاری ترجیح می‌دهند تا از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنند.هر ساله کاربران بیش از پیش به سراغ فروشگاه‌های آنلاین رفته و از این سرویس‌ها  استفاده می‌کنند. براساس آخرین آمار منتشر شده میزان خرید از فروشگاه‌های مجازی در سال ۲۰۱۵ میلادی در مقایسه با سال پیش از آن در حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است. از جمله‌ی عواملی که به افزایش خرید‌های انجام شده بصورت آنلاین کمک می‌کند باید به تسهیل روش‌های خرید با استفاده از گجت‌های هوشمند مختلف و همچنین تسریع ارسال کالا اشاره کرد.

همانطور که اشاره کردیم امروزه کاربران می‌توانند از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ یا رایانه‌ی دسکتاپ خود اقدام به خرید کنند. افزایش گستره‌ی شهرها و پرکندگی فروشگاه‌های فیزیکی به منظور جستجو برای خرید کالای ایده‌آل منجر شده تا بسیاری از افرادی که میل به استفاده از فناوری دارند، فروشگاه‌های آنلاین را به منظور خرید انتخاب کنند. این موضوع می‌تواند در صورت استقبال هر چه بیشتر به کاهش آلودگی هوا نیز کمک شایانی کند.

همانطور که اشاره کردیم خرید از فروشگاه‌های اینترنتی در سال جاری که امروز آخرین ساعات آن را سپری می‌کنیم، بسیار افزایش یافته است، اما محصولاتی که در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند نیز نشان از رشد دارند. برای مثال فروش ساعت‌های هوشمند از طریق فروشگاه‌های آنلاین نشان از رشدی ۱٫۲۶۲ درصدی در مقایسه با سال گذشته‌ی میلادی دارد. همچون سایر گجت‌های هوشمند نظیر گوشی‌ها، به طبع خرید ساعت‌ها و سایر گجت‌های دیجیتال نظیر هدست‌های واقعیت مجازی نیز از فروشگاه‌های آنلاین رشد بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد. پس از ساعت‌های هوشمند پهپادها و دستبند‌های هوشمند نیز در سال جاری با رشد فروش روبرو بوده‌اند، بطوریکه میزان رشد فروش این محصولات بیش از ۱۰۰ درصد بوده است. همچنین باید به شارژرهای مخصوص استفاده در خودروها نیز اشاره کرد که با افزایش رشد ۸۱ درصدی همراه بوده‌اند. در رده‌های بعدی لپ‌تاپ‌ها و تجهیزات مرتبط با دنیای موسیقی نظیر انواع هدفون‌ها قرار دارند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا شما نیز جزو افرادی هستید که از فروشگاه‌های آنلاین خرید می‌کنند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات