رویداد Unpacked 2016 سامسونگ اول اسفند ماه برگزار می‌شود

سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای رونمایی از محصولات پرچمدار خود از جمله گوشی‌های هوشمندش، مراسمی موسوم به Unpacked برگزار می‌کند. بعد از شایعات متعدد پیرامون برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۱۶ در ماه ژانویه، حالا خبر می‌رسد این غول کره‌ای قصد دارد اول اسفند ماه سال جاری از نسل جدید گوشی سری S رونمایی کند.
تبلیغات

 تا امروز گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۱۶ در ماه ژانویه به گوشی می‌رسید، ولی به نظر می‌رسد هیچکدام از این شایعات صحت نداشته است. به گفته‌ی لوچکٌو، وبلاگ‌نویس اکراینی، قرار است رویداد آنپکد ۲۰۱۶ روز بیستم فوریه (اول اسفند) برگزار شود. وی پیشتر در مورد مراسم آنپکد ۲۰۱۴ برای معرفی گلکسی اس ۵ نیز اطلاعات دقیقی را منتشر کرده بود.

با توجه به اینکه قرار است کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون در سال ۲۰۱۶ از ۲۲ فوریه (سوم اسفند) تا ۲۵ فوریه (ششم اسفند) برگزار شود، تاریخ ۲۰ فوریه (سوم اسفند) برای مراسم آنپکد ۲۰۱۶ سامسونگ منطقی به نظر می‌رسد. سال گذشته کمپانی‌هایی چون سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، هواوی و... یک روز به شروع رسمی MWC از جدیدترین محصولات خود رونمایی کردند. با این اوصاف به نظر می‌رسد مراسم آنپکد ۲۰۱۶ سامسونگ نیز باید پیش از آغاز رسمی کنگره‌ی جهانی موبایل برگزار شود. از طرف دیگر این ادعا با پیشینه‌ی سامسونگ در معرفی سری جدید گلکسی اس در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل همخوانی دارد. این غول کره‌ای به جز سال ۲۰۱۵، سری نوت را در جریان نمایشگاه IFA برلین معرفی می‌کند.

البته هنوز هیچ تاریخی به صورت رسمی اعلام نشده و امکان تغییر آن نیز وجود دارد. از آن جا که اوایل ماه فوریه دعوتنامه‌های شرکت در مراسم ارسال می‌شود، احتمالا تا قبل از شروع این ماه نباید منتظر تایید یا تکذیب سامسونگ باشیم. انتظار می‌رود گلکسی اس ۷ یک محصول جذاب دیگر از سری S با امکانات و نوآوری‌های جدید باشد. گفته می‌شود شیار کارت حافظه‌ی خارجی به این محصول بازمی‌گردد ولی همچنان از باتری قابل تعویض خبری نیست. همچنین قرار است سامسونگ به روند نوآورانه‌ی خود در طراحی پرچمداران سری اس ادامه دهد.

همواره رویداد آنپکد سامسونگ یکی از جذاب‌ترین مراسم‌ها برای معرفی محصولات جدید است که کاربران زیادی بی‌صبرانه منتظر این روز هستند. همچون همیشه هنگام برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ، منتظر پوشش زنده‌ی زومیت از این مراسم باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات