معرفی اپلیکیشن‌های محبوب گوگل در اندروید و iOS زیر نوار جستجوی Google.com

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
اگر امروز سری به صفحه‌ی اصلی سرویس جستجوی گوگل بزنید، در قسمت پایین کادر جستجو عبارتی به همراه تصویر یک جعبه کادو پیچ شده مشاهده خواهید کرد. غول جستجو در این بخش اپلیکیشن‌های محبوب ساخت خود را برای اندروید و iOS برای کاربران به نمایش می‌کذارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گوگل از امروز در صفحه‌ی اصلی جستجوی خود اقدام به معرفی اپلیکیشن‌های برتر سیستم عامل اندروید و iOS کرده است. اگر به صفحه‌ی اصلی این سرویس سری بزنید، عبارتی را به همراه تصویر جعبه‌ای کادو پیج شده مشاهده خواهید کرد. پیامی که گوگل برای کاربرانش منتشر کرده شامل عبارت "Unwrap the best of Google for Android and iOS" است. در صورتی که روی دو عبارت لینک شده‌ی Android  و iOS کلیک کنید به صفحه‌ی فروشگاه‌های این دو پلتفرم رفته و می‌توانید محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های گوگل برای هر دو پلتفرم را مشاهده کنید.

از جمله‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی لیست شده می‌توان به مرورگر کروم، سرویس نقشه‌ی گوگل، سرویس فوتوز گوگل، جی‌میل، هنگ اوتز و گوگل درایو اشاره کرد. بسیاری از این اپلیکیشن‌ها که از آن‌ها نام بردیم، بصورت پیش فرض روی اغلب گوشی‌های هوشمند اندرویدی نصب می‌شوند.

صفحه‌ی مربوط به اپلیکیشن‌های iOS نیز محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های توسعه یافته برای آیفون و آیپد را نمایش می‌دهد. در صورتی که اخیرا گجتی را از میان محصولات اپل خریداری کرده باشید می‌توانید اپلیکیشن‌های گوگلی مورد نظر خود را با مراجعه به لینک ارائه شده دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

نظر شما در مورد اقدام گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات