گزارش زومیت از مراسم رونمایی گوشی ال‌جی V10 در ایران

جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
مطالعه 4 دقیقه
شرکت مدیاپردازش به عنوان نمایندگی رسمی گوشی‌های ال‌جی در ایران، عصر پنج‌شنبه در محل هتل اسپیناس با حضور اصحاب رسانه طی مراسمی ورود رسمی گوشی هوشمند V10 را به ایران اعلام کرد. جهت اطلاع از زمان و قیمت ورود این محصول با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وی ۱۰ جدیدترین محصول ال‌جی و یکی از زیباترین آن‌ها است که همراه با خود نوآوری‌های زیادی را نیز به یدک می‌کشد. صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD به همراه صفحه نمایش دوم کوچک که همواره روشن خواهد بود، بدنه‌ای بسیار مستحکم، دوربین سلفی دوگانه و استفاده از سه میکروفن برای ثبت شفاف صدا از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد ال‌جی وی‌۱۰ است. طبق گفته‌های مسئولین ال‌جی سری وی تداخلی با سری جی، پرچمدار این شرکت، نخواهد داشت و هر دو به طور موازی توسعه و به بازار ارایه خواهند شد.

مراسم رونمایی از ال‌جی وی ۱۰

شرکت مدیاپردازش عصر پنج‌شنبه سوم دی‌ ماه با حضور مدیرشرکت ال‌جی در بازار ایران و جمعی از اصحاب رسانه به صورت رسمی از ورود وی‌۱۰ به ایران خبر داد. در ابتدای این مراسم آقای کاین من لی مدیر محصول ال‌‌جی موبایل در خصوص همکاری این شرکت با مدیاپردازش گفت:

رابطه‌ی خوب و مستحکم ال‌جی و مدیاپردازش باعث رشد روز‌افزون فروش محصولات موبایل ال‌جی در بازار ایران شده است.
مراسم رونمایی از ال‌جی وی ۱۰

کاین من لی هم‌چنین در خصوص گوشی وی ۱۰ گفت:

وی ۱۰ با قابلیت‌های منحصر به فرد خود باعث موفقیت بیشتر ال‌جی خواهد شد. مقاومت بسیار بالا در حد استانداردهای نظامی، صفحه نمایش دوم جهت کمک به چندوظیفگی، دوربین سلفی دوگانه با لنز عریض برای ثبت عکس‌های زیبا بدون نیاز به مونوپاد و فیلمبرداری با تنظیمات دستی برتری‌های وی ۱۰ به گوشی‌های حال حاضر جهان است.

پس از صحبت‌های کاین من‌لی نوبت به یاشار پورسیستانی از بخش GTM مدیاپردازش رسید تا به تشریح کامل قابلیت‌های جدید وی ۱۰ بپردازد. وی در خصوص مقاومت بالای این گوشی به استفاده‌ی ال‌جی از دو لایه گوریلا گلس ۴، شاسی فولاد ضدزنگ (L316) و درب پشتی سیلیکونی برای مهار ضربات، اشاره کرد و سپس با پخش فیلم‌های تست ضربه‌ از وی ۱۰، مقاومت بالای آن را در این زمینه یادآور شد. باتری‌ قابل تعویض و درگاه میکرو اس‌دی از دیگر قابلیت‌های ال‌جی وی ۱۰ بودند که در این بخش به معرفی آن‌ها پرداخته شد.

مراسم رونمایی از ال‌جی وی ۱۰

پورسیستانی سپس به تشریح قابلیت‌های صفحه نمایش دوم وی ۱۰ پرداخت. طبق گفته‌های وی، صفحه نمایش دوم وی۱۰ در دو حالت خاموش و روشن صفحه نمایش اصلی عملکرد‌های مختلفی را خواهد داشت. هنگامی که صفحه نمایش اصلی دستگاه خاموش است، صفحه نمایش دوم می‌تواند به نمایش نوشته‌ای خاص یا امضای شما، تاریخ و زمان در کنار نوتیفیکیشن‌ها و در نهایت کنترل قابلیت‌هایی مانند چراغ‌قوه و وای فای، بپردازد.

زمانی که صفحه نمایش اصلی دستگاه روشن است، صفحه نمایش دوم می‌تواند پنج عملکرد مختلف داشته باشد. این عملکردها عبارتند از میانبر برنامه‌های منتخب، مخاطبین منتخب، آلارم هشدار دهنده، پخش کننده‌ی موسیقی و نمایش ۵ برنامه‌ی اجرا شده‌ی اخیر.

مراسم رونمایی از ال‌جی وی ۱۰

یکی از پیشرفت‌های وی ۱۰ نسبت به سایر گوشی‌های ال‌جی استفاده از دوربین سلفی به همراه دو لنز مختلف است. لنز اول که مشابه نمونه‌ی به کار رفته در جی ۴ است زاویه‌ ۸۰ درجه دارد و می‌تواند به ثبت سوژه‌هایی تا عرض ۰.۶ متر بپردازد. در صورت افزوده شدن سوژه‌های بیشتری در عکس سلفی، می‌توان از لنز دوم استفاده کرد که با زاویه‌ی ۱۲۰ درجه می‌تواند عدد ۰.۶ متر قبلی را به ۱.۴ متر افزایش دهد.

در بخش فیلمبرداری نیز وی ۱۰ پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده است. برای اولین بار امکان فیلمبرداری با تنظیمات دستی در این محصول به کار رفته است. ال‌جی در این محصول از سه عدد میکروفن استفاده کرده است تا کاربران بتواند اقدام به فوکوس روی سوژه‌های خاص بر اساس فاصله‌شان با دستگاه بکنند. در نهایت نیز به لرزش‌گیر جدید به کار رفته در وی ۱۰ اشاره شد که نمونه‌ی دیجیتال و اپتیکال به صورت خودکار برای کاهش لرزش تصاویر به همکاری می‌پردازند. لازم به ذکر است که این قابلیت تنها در ثبت فیلم‌هایی با رزولوشن Full HD در دسترس خواهد بود.

مراسم رونمایی از ال‌جی وی ۱۰

پس از صحبت‌های پورسیستانی، نوبت به پرسش و پاسخ رسید تا مدیران ال‌جی و مدیاپردازش به سوال‌های پیش آمده پاسخ دهند.

در همین بخش نیز اعلام شد فروش ال‌جی وی ۱۰ به زودی با قیمت تقریبی ۲ میلیون تومان آغاز خواهد شد.

نظر شما در رابطه با ال جی وی ۱۰ چیست؟ آیا خرید آن را در مقطعی که فاصله‌ی چندانی با معرفی نسل جدید سری جی نداریم، منطقی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات