معرفی گوشی‌های جدید ویندوز فون 8 نوکیا در اوایل ماه آینده

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
انتظار می‌رود شرکت مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز فون 8 را در ماه سپتامبر ( شهریور و اوایل مهر) نهایی کند و گزارشات اخیر حاکی از آن است که نوکیا ممکن است در همان زمان نسل جدید گوشی‌های خود را معرفی نماید. وب سایت چینی WPDang قبلا گزارش داده بود که نوکیا دو گوشی Lumia مجهز به ویندوز فون 8 را در روز 5 سپتامبر یا 15 شهریور معرفی خواهد کرد و حالا خبرگزاری بلومبرگ نیز این شایعه را تایید کرده است.
تبلیغات

این خبرگزاری به نقل از یک منبع مطلع گفته که نوکیا گوشی‌های ویندوز فون 8 خود را در ماه آینده در همایش جهانی نوکیا معرفی خواهد نمود.

با این حال زمان بندی نهایی سازی ویندوز فون 8 در دست مایکروسافت است و این معرفی زود هنگام می تواند تا حدی نظر کاربران را از گوشی‌های جدید از جمله نسل بعدی آیفون اپل به سمت ویندوز فون سوق دهد، چرا که iPhone جدید طبق شایعات در روز 12 سپتامبر و یا 21 شهریور معرفی خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

    نوکیا همایشی که تنها با دعوت می‌توان در آن حضور داشت را در شهر هلسینکی در روز 5 و 6 سپتامبر برای سرویس دهندگان مخابراتی و شرکای تجاری خود برگزار خواهد کرد که احتمالا اولین جزییات مربوط به این گوشی‌ها در این مراسم منتشر خواهند شد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات