احتمال معرفی K4 نوت لنوو با ۳ گیگابایت رم در CES 2016

پنج‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
با این‌ که لنوو در حال بازسازی استراتژی خود در بازار تلفن‌های هوشمند است، اما سری کِی نوت (K Note) این شرکت برخلاف برند وایب (Vibe) به بقای خود ادامه خواهد داد و از نسل جدید آن در نمایشگاه سی ای اِس رونمایی خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با محصول جدید لنوو با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اگر تا کنون با سری کِی نوت لنوو آشنایی نداشته‌اید بدون دلیل نیست. لنوو این محصول خود را برای بازارهای چین و هند در نظر گرفته و توزیع کرده بود. K3 نوت ۹ ماه پیش معرفی شد و مشخصات فنی بالا و قیمت پایین مهم‌ترین مشخصه‌ی این تلفن هوشمند بودند. نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک و دو گیگابایت حافظه‌ی رم از جمله مشخصات سخت‌افزاری K3 Note بودند. این محصول با شعار قاتل نوت (Killer Note) عرضه شده و هدف اصلی آن ارایه‌ی محصولی مشابه با امکانات گلکسی نوت سامسونگ و قیمتی پایین‌تر است.

lenovo k4 note

لنوو اخیرا در توئیتر اقدام به انتشار پستی کرده که طبق آن به صورت غیررسمی حافظه‌ی ۳ گیگابات رم را برای K4 Note تایید کرده است. ظاهرا امکان انتخاب میزان کمتر حافظه‌های رم نیز در دسترس خواهد بود؛ اما نهایتا نسل جدید سری K Note از ۳ گیگابایت رم بهره خواهند برد.

لنوو کی نوت

پیش‌تر نیز لنوو اقدام به انتشار تصویر تبلیغاتی کرده که از آن می‌توان به مشخصاتی مانند بدنه‌ای فلزی همراه با دوربین بزرگ و سنسور انگشت پی برد. با توجه به حذف شدن سری وایب، ظاهرا نسل جدید گوشی هوشمند K Note پرچمدار جدید لنوو خواهد بود. به احتمال فراوان این غول چینی از K4 Note‌ در نمایشگاه تکنولوژی CES رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات