اچ‌تی‌سی در حال آماده‌سازی تلفن با صفحه نمایش ۵ اینچی و رزولوشن 1080p است

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا اچ‌تی‌سی در حال کار روی یک گوشی ۵ اینچی با نمایشگر فول اچ دی است.
تبلیغات

رزولوشن 720p برای نمایشگر تلفن‌ هوشمند کافی نیست؟ گزارش‌ها حاکی از آنند که HTC در حال کار روی نمایشگر Full HD برای تلفن‌ هوشمند جدید خود است. گوشی جدید اچ‌تی‌سی مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی بوده و قرار است در ماه سپتامبر یا اکتبر (حدود ۲ ماه دیگر) وارد بازار شود. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

DigiTimes گزارش کرده که رزولوشن تلفن جدید HTC برابر با ۱۷۹۴ در ۱۰۸۰ پیکسل است و این بدین معناست که نمایشگر این تلفن ۵ اینچی دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده که ۱۲۶ پیکسل افقی آن برای منو‌های روی صفحه اندروید ۴ اختصاص داده شده‌اند.

DigiTimes یک خبرگزاری آسیایی است و همواره به دلیل وجود منابع مختلفی که در کارخانه‌های تولید کننده مطرح آسیایی دارد، اطلاعات دقیق و جالبی را منتشر می‌کند. اغلب اوقات نیز این شایعات به حقیقت می‌پیوندند.

چند وقت پیش بنچمارک‌های تلفن جدید HTC توسط GLBenchmark به بیرون درز کرده بود. تلفنی که مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای Qualcomm MSM8960 Snapdragon S4 و گرافیک Adreo 320 بود. این پردازنده با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کرد و باعث ایجاد بازده فوق‌العاده بالای تلفن شده بود.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید HTC در دست نیست اما ممکن است اچ‌تی‌سی از نمایشگر جدید ال‌جی در تلفن خود استفاده کرده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات