این تاریخ را به خاطر بسپارید: ۸ شهریور ماه همایش Unpacked سامسونگ برای معرفی محصول جدید [بروز شد]

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که خوانندگان زومیت مطلع هستند، کمتر از چند هفته تا آغاز  نمایشگاه IFA زمان باقی مانده است. حال طبق خبری که وب‌سایت‌های مختلف منتشر نموده‌اند، شرکت سامسونگ شروع به ارسال دعوتنامه برای همایش پرده برداری از محصول جدید موبایل خود نموده است. تاریخ آن نیز ۸ شهریور یا ۲۹ آگوست اعلام شده است، یک سال پیش دقیقا در همین تاریخ سامسونگ گالاکسی نوت را به جهان معرفی کرد و هم اکنون بسیاری از علاقه‌مندان گلکسی نوت بی‌صبرانه منتظر این همایش هستند.
تبلیغات

همانطور که به خاطر دارید چندی پیش بنچمارک های مدل مرموز GT-7100 به بیرون درز کرد، و احتمال معرفی این محصول را بیش از پیش افزایش داد. اگر نتایج این آزمایش‌ها صحت داشته باشند باید انتظار یک مبایل 4 هسته‌ای Exynos را که تا فرکانس 1.6 گیگاهرتز کار می‌کند داشته باشیم که از پردازنده گرافیکی Mali 400 بهره می‌برد و احتمال این می‌رود که قلم این مبایل نیز بهبود یافته باشد.

در هر صورت هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این تلفن در دسترس نیست و باید دید که سامسونگ چگونه می‌تواند از پس انتظارات بالای علاقه‌مندان بر بیاید، اگر به خاطر داشته باشید برای گالاکسی S3 گمانه‌زنی‌هایی در مورد صفحه FULL HD با تکنولوژی Super AMOLED plus انعطاف پذیر شایعه شده بود که نشان دهنده انتظار بسیاری بالای کاربران سامسونگ بوده است.

شما چه انتظاری از گلکسی نوت ۲ دارید؟ دوست دارید چه امکانات به این تلفن اضافه شود و یا چه تغییراتی در آن اعمال گردد؟

بروز رسانی:

نماینده سامسونگ به رویترز اعلام کرد که شرکتش قصد دارد نسل بعدی گلکسی نوت را در ۸ شهریور و در کنفرانس مشابه معرفی گلکسی اس ۳ معرفی نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات