رندرهای جدیدی از عینک واقعیت افزوده اپل منتشر شد

جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی رندرها و تصاویر شماتیک جدیدی از عینک واقعیت‌افزوده موردانتظار اپل منتشر شده که تصوری از این محصول را به ما نشان می‌دهد.
تبلیغات

تاکنون گزارش‌های بسیاری منتشر شده که خبر از ساخت عینک واقعیت‌افزوده توسط شرکت اپل می‌دادند. در حالی‌که برطبق این گزارش، چنین محصولی برای عرضه‌ در سال ۲۰۱۹ آماده می‌شود، به‌تازگی تصاویر شماتیک جدیدی توسط وب‌سایت iDrop News منتشر شده که تصویری نمادین از این دستگاه را به ما ارائه می‌کند.

در این طرح، طراح از فریمی فلزی با کیفیت بالا استفاده کرده است. نکته‌ی جالب در این طرح، وجود بریدگی بالای نمایشگر آیفون ۱۰ در این عینک است که در آن دوربین‌ها، سنسورها و آنتن‌های وایرلس قرار دارند.

همچنین در این تصاویر می‌توان نگاهی به رابط‌کاربری و شیوه‌ی کارکرد این عینک داشت. به باور این وب‌سایت، لنزها می‌‌توانند جای قرار گیرند که دقیقاً تکنولوژی واقعیت‌افزوده در آن‌جا قرار دارد.

این وب‌سایت به شیوه‌ی شارژ این محصول نیز اشاره داشت و همان‌طور که می‌توانید پایین‌‌تر مشاهده کنید، روند شارژ از طریق شارژر وایرلس انجام می‌شود.

با این حال همان‌طور که می‌دانید، طرح‌های اولیه و شماتیک فاصله‌ی بسیار زیادی با محصول نهایی دارند و ممکن است عینک واقعیت‌افزوده اپل از ظاهرِ دیده‌شده در این طرح بهره‌ نبرد.

در نمایشگاه CES امسال، تولیدگنندگان بسیاری از محصولات واقعیت‌افزوده خود رونمایی خواهند کرد که نشان از اهمیت این محصولات در آینده‌ی تکنولوژی دارد.

واقعیت افزوده اپل / عینک واقعیت افزوده / Apple AR
واقعیت افزوده اپل / عینک واقعیت افزوده / Apple AR
واقعیت افزوده اپل / عینک واقعیت افزوده / Apple AR
واقعیت افزوده اپل / عینک واقعیت افزوده / Apple AR

دیدگاه خود را در مورد این تصاویر با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید. به نظر شما، آیا محصول نهایی اپل می‌تواند نزدیک به این طرح باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات