ویوو گوشی با رم ۱۰ گیگابایتی عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
شرکت چینی ویوو قصد دارد نخستین گوشی هوشمند مجهز به ۱۰ گیگابایت حافظه رم را به بازار عرضه کند؛ به این ترتیب انتظار دارد سهمش در بازار جهانی افزایش پیدا کند.
تبلیغات

با وجود این که مدت زمان زیادی از ظهور شرکت چینی ویوو در بازار موبایل نمی‌گذرد، اما با پیشرفت‌هایی که در بازار جهانی موبایل به دست آورده، بسیاری از نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است. این شرکت در نمایشگاه CES 2018 با معرفی سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، سر و صدای بسیاری به راه انداخته بود. حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد با ارائه گوشی هوشمندی که مجهز به ۱۰ گیگابایت فضای رم است، جایگاه بهتری در بازار موبایل دنیا دست و پا کند.

دستگاه فوق که احتمالا Vivo Xplay7 نام دارد، به یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵ کوالکام و صفحه نمایش 4k با حاشیه‌های بسیار نازک مجهز خواهد بود. از قابلیت‌های دیگر این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه با پشتیبانی از فوکوس 4X اشاره کرد؛ همچنین در دو نسخه با حافظه‌های داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهند شد. گوشی Vivo Xplay7 همچنین به جک هدفون مجهز است.

درحالی این گوشی به حافظه رم ۱۰ گیگابایتی مجهز شده که بیش‌تر گوشی‌های حال حاضر بازار دارای حافظه‌های ۴، ۶ و نهایتا ۸ گیگابایتی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات