ال جی تولید ماژول دوربین TrueDepth مورد نیاز اپل را بر عهده می‌گیرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اطلاعات جدید نشان از این دارد که اپل برای تأمین نیاز خود به ماژول‌های مورد استفاده در دوربین TrueDepth با ال‌جی همکاری خواهد کرد.
تبلیغات

اخبار منتشرشده نشان از این دارند که مدیران دو کمپانی ال‌جی و اپل در سلسله‌ دیدارهایی برای سپردن وظیفه‌ی تولید ماژول‌ دوربین TrueDepth مورد نیاز اپل در محصولاتش به توافق رسیده‌اند. به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد در این راستا به ال‌جی برای احداث کارخانه‌ی خود کمک کند. هدف از این‌ کار جلوگیری از ایجاد کمبود تولید ماژول‌ همچون زمانی است که آیفون ۱۰ را با مشکل روبه‌رو کرده بود.

بر اساس اخبار منتشر‌شده، در دیدارهای بین طرفین، تیم کوک از اپل و پارک جونگ سئوک از ال‌جی توافق کرده‌اند تا ال‌جی با کمک مالی اپل کارخانه‌ی تولید ماژول‌های مورد نیاز این کمپانی راه‌اندازی کند.

هنوز مشخص نیست که اپل چه میزان سرمایه‌گذاری در ال‌جی انجام خواهد داد. این اولین باری نیست که اپل برای پیشبرد اهداف خود در همکاری با سایر کمپانی‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری در آن‌ها می‌کند. در ماه دسامبر نیز اپل اعلام کرد که مبلغ ۳۹۰ میلیون دلار برای حمایت از نوآوری و خلاقیت در کمپانی Finisar سرمایه‌گذاری می‌کند. فینیسار نیز از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که یکی از محصولات آن در ماژول دوربین TrueDepth اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات اخیر، آیپد پروهای جدید اپل که سال‌ جاری میلادی مبتنی بر تراشه‌ی A11 بایونیک راهی بازار خواهند شد، از وجود فناوری TrueDepth بهره خواهند برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات