دعوتنامه‌ سامسونگ برای کنفرانس ۱۵ دی ماه در CES 2016 ارسال شد

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه CES تنها چند هفته‌ی دیگر آغاز خواهد شد. CES همان طور که از نام آن پیدا است بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکتریکی دنیا است و اولین نمایشگاه لوازم الکترونیکی در سال میلادی جدید به حساب می‌آید. سامسونگ نیز به تازگی دعوتنامه‌ی کنفرانس رسمی خود در این نمایشگاه را ارسال کرده و برخی شایعات از احتمال معرفی گلکسی اس ۷ در جریان برگزاری این نمایشگاه حکایت دارند.
تبلیغات

نمایشگاه CES چند هفته‌ی دیگر در لاس وگاس برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بسیار بزرگ بوده و تمامی فناوری‌هایی که می‌توانید در مورد آن فکر کنید را به نمایش می‌گذارد. در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند بسیاری در این نمایشگاه معرفی نشده‌ و سال گذشته تنها شاهد معرفی جی فلکس ۲ ال‌جی بودیم و امسال نیز برخی شایعات خبر از معرفی گلکسی اس ۷ در CES 2016 می‌دهند.

سامسونگ غالبا در این نمایشگاه گوشی‌ هوشمند معرفی نمی‌کند و به معرفی و نمایش پیشرفت خود در سایر زمینه‌های فناوری می‌پردازد. سامسونگ نیز به تازگی دعوتنامه‌ی کنفرانس رسمی خود در این کنفرانس را برای روز ۱۵ دی مصادف با ۵ ژانویه ارسال کرده و باید تا آن روز منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ چه مراسمی را برای علاقمندان خود تدارک دیده است.

هر چند برخی شایعات خبر از معرفی گلکسی اس ۷ در CES می‌دهند اما بر اساس برخی شایعات دیگر نیز احتمال می‌رود که سامسونگ پرچمدار جدید خود را در ماه فوریه و در نمایشگاه MWC معرفی کند. این نمایشگاه که در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، محلی بوده که سامسونگ در سال‌های گذشته به معرفی پرچمدار جدید خود پرداخته است. به هر حال باید منتظر روزهای آینده ماند و دید که با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری نمایشگاه چه اخباری از سمت سامسونگ دریافت خواهیم کرد.

در CES 2015 سامسونگ هیچ گوشی هوشمند جدیدی را معرفی نکرد و ممکن است این اتفاق امسال نیز به وقوع بپیوندد اما در حال حاضر نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر کرد. بخش موبایل سامسونگ در سال‌های گذشته با مشکلاتی روبرو بوده و CES می‌تواند محل مناسبی برای معرفی گوشی‌ هوشمند جدید باشد چرا که کمتر گوشی هوشمندی در این نمایشگاه معرفی می‌شود و گوشی معرفی شده غالبا در کانون توجهات قرار می‌گیرد.

روز ۱۵ دی کنفرانس‌های بسیاری برگزار خواهد شد و کنفرانس سامسونگ نیز یکی از آنها خواهد بود و ما در زومیت طبق روال سال‌های گذشته به طور کامل این رویداد مهم فناوری را پوشش خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات