اچ‌تی‌سی تخفیف‌های جمعه‌ی سیاه را تمدید می‌کند

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
جمعه‌ی سیاه فرصتی فوق‌العاده برای خریداران به حساب ‌می‌آید؛ چرا که تخفیف‌ فروشگاه‌ها همه را به خرید وسوسه می‌کند. شرکت‌های مختلف نیز برای فروش بالای محصولات در این روز برنامه‌ریزی می‌کنند تا سال مالی خود را با موفقیت به اتمام برسانند. در این میان اچ‌تی‌سی که روزهای کابوس‌واری را سپری می‌کند، توانسته در جمعه‌ی سیاه به فروشی بالا دست پیدا کند.
تبلیغات

آخرین جمعه‌ی ماه نوامبر برای فروشگاه‌ها و خریداران روز مهمی به حساب می‌آید چرا که خریداران از خرید خود راضی و فروشگاه‌ها از فروش بالای خود سرمست خواهند بود. در این بین اچ‌تی‌سی اعلام کرده با توجه به پیشنهادهایی که در وب‌سایت خود گذاشته توانسته فروش محصولاتش را نسبت به زمان مشابه سال قبل ۷۳۱ درصد بهبود بخشد.

اچ‌تی‌سی برای جمعه‌ی سیاه در وب‌سایت خود یک بسته‌ی پیشنهادی جذاب را اعلام کرده. بر این اساس افرادی که گوشی وان A9 را در بازه‌ی زمانی ۲۶ نوامبر تا ۲ دسامبر خریداری کنند، با فرستادن یک گوشی دیگر مقداری پول دریافت می‌کنند. در نتیجه اگر خریدار ای‌۹ گوشی اپل آیفون‌۶ یا ۶ اس را برای این شرکت بفرستد، اچ‌تی‌سی به حساب این فرد مبلغ ۴۹۹ دلار دقیقا برابر با قیمت گوشی خریداری شده واریز خواهد کرد. اگر فرد سامسونگ گلکسی اس‌۶ یا اس‌۶ اج بفرستد، مبلغ ۲۰۰ دلار و اگر ال‌جی جی‌۴ یا جی‌۳ ارسال کند، مبلغ ۱۰۰ در این معامله نصیب وی خواهد شد. اچ‌تی‌سی برای گوشی‌های دیگر خود از جمله وان ام ۹ نیز مشابه این برنامه را پیاده کرده است.

اچ‌تی‌سی آمار دقیقی از فروش خود در این روز اعلام نکرده است؛ با این وجود این شرکت تایوانی مدعی شده که ۱۰ درصد از افرادی که گوشی جدید این کمپانی را خریداری کرده‌اند به دنبال خرید گوشی‌های آیفون بودند.

تایوانی‌ها در جهت روند رو به رشد فروش گوشی‌ وان ای۹ تصمیم گرفته‌اند که بسته‌ی پیشنهادی خود را تا ۲۶ ژانویه سال آینده‌ی میلادی تمدید کنند. گوشی جدید اچ‌تی‌سی در میان هم‌رده‌های خود کمی گران به نظر می‌رسد، با این حال کاربران آمریکای شمالی می‌توانند آیفون کار کرده‌ی خود را با نمونه‌ی اندرویدی و البته ضعیف‌تر آن تعویض کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات