مارک زاکربرگ شایعات مربوط به تلفن فیس‌بوک را رد کرد و بر یکپارچکی بیشتر این شبکه‌اجتماعی با موبایل‌های فعلی تاکید نمود

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
امروز مدیرعامل فیس‌بوک، مارک زاکربرگ شایعاتی که چند روز پیش در رابطه با همکاری مشترک فیس‌بوک و اچ‌تی‌سی برای تولید تلفن هوشمند اختصاصی، منتشر شده بود را رد کرد. مدیرعامل بزرگترین شبکه‌اجتماعی جهان در کنفرانس مربوط به گزارش مالی نیمه دوم سال ۲۰۱۲ اعلام نمود: موارد بسیاری را می‌توان برروی سیستم‌عامل‌‌های فعلی ایجاد کرد و واقعا نیازی به ساخت یک تلفن جدید و مجزا احساس نمی‌شود.
تبلیغات

مدیرعامل فیس‌بوک اعلام کرد که ما دلیلی برای ساخت یک تلفن کامل و جدید را نداریم و تمرکز خود را برروی یکپارچگی بیشتر فیس‌بوک با سیستم‌عامل‌های فعلی قرار خواهیم داد. او همچنین در رابطه با یکپارچگی بیشتر فیس‌بوک با iOS 6 و امکان اشتراک‌گذاری داخلی این سیستم‌عامل گفت:

من تصور می‌کنم در رابطه با نرم‌افزارهای فعلی و کارهایی که می‌توانیم برروی آنها انجام دهیم، ما تازه در شروع کار هستیم و تا پایان فاصله بسیاری داریم. ما فکر می‌کنیم نرم‌افزارهای فعلی در مقایسه با آنچه ما متصور شده‌ایم، ابتدایی هستند. ما بدنبال ایجاد تجربه متفاوت برای کاربران از طریق تلفن‌ها هستیم.

شاید در آینده فیس‌بوک نسبت به توسعه و تولید تلفن هوشمند اختصاصی خود اقدام کند اما به نظر می‌رسد فعلا تمرکز این شرکت بر ارائه سرویس‌های بهتر برروی تلفن‌های هوشمند فعلی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات