آمازون در حال تولید ۵ یا ۶ تبلت جدید است

سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
بنا به گزارش رویترز، آمازون در حال آماده سازی ۵ یا ۶ تبلت جدید در سایزهای مختلف از جمله ۱۰ اینچ است. براساس این گزارش تبلت‌های جدید آمازون به این فروشگاه امکان افزایش میزان فروش محصولات دیجیتالی مانند موسیقی، برنامه‌های تلویزیونی، نرم‌افزار و بازی‌ها را می‌دهد. اطلاعات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

براساس این گزارش فروش کالاهای فیزیکی در آمازون رو به کاهش بوده و در عوض مردم بیشتر به کالاهای دیجیتالی روی آورده‌اند. به همین دلیل آمازون نیز در تلاش است تا راه‌های مختلف برای جذب مخاطبین علاقمند به کالاهای دیجیتال را آزمایش کند.

مقاله‌های مرتبط:

    پیش از این گزارش‌های مختلفی مبنی بر عرضه Kindle Fire 2 در سایز بزرگتر و ضخامت کمتر منتشر شده بود. BGR نیز گزارش کرده بود که نسخه جدید تبلت ۷ اینچی آمازون با نام Coyote و نسخه ۱۰ اینچی با نام Hollywood وارد بازار خواهد شد. براساس این گزارش Coyote دارای پردازنده ۲ هسته‌ای مشابه Kindle Fire اول بوده ولی Hollywood مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای می‌شود.

    احتمال این هم وجود دارد که منظور از ۵ یا ۶ تبلت مختلف در واقع دو تبلت ۷ و ۱۰ اینچی با حافظه‌های ذخیره‌سازی مختلف باشد اما کلیه گزارش‌ها، وجود تبلت ۱۰ اینچی آمازون را تایید می‌کنند.

    اگر آماوزن تبلت ۱۰ اینچی تولید کند مستقیما وارد رقابت با آیپد اپل خواهد شد. علاوه بر تبلت‌های جدید آمازون شایعات بسیاری در رابطه با تلاش این شرکت مبنی بر تولید تلفن هوشمند اندرویدی به گوش می‌خورد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات