تمام موجودی Nexus 7 به فروش رسید

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طورکه پیش‌بینی می‌شد تبلت ۷ اینچی تازه وارد گوگل با استقبال گسترده‌ای رو‌به‌رو شد و تمام موجودی Nexus 7 چه در فروشگاه‌های آنلاین و چه در فروشگاه‌های فیزیکی به فروش رسید. حال کاربرانی که این محصول را سفارش می‌دهند باید یک تا دو هفته برای مدل ۱۶ گیگابایت و حدود ۳ روز برای مدت ۸ گیگابایت منتظر بمانند تا کالا تحویل‌شان گردد. البته اسوس، تولیدکننده تبلت Nexus 7 گوگل با تمام توان در حال تولید و تأمین موجودی کالا است تا بتواند نیاز بازار را پاسخ‌گو باشد.
تبلیغات

قیمت فوق‌العاده، اکوسیستم مناسب و سخت‌افزار کارآمد، نکسوس ۷ را به یک تبلت ایدئال تبدیل کرده است. استقبال بسیار خوب کاربران نیز باعث شده تا تمام موجودی تولیدی اسوس به فروش برسد. نکسوس به جز گوگل‌پلی ازطریق چندین فروشگاه فیزیکی و آنلاین در امریکا و بریتانیا به فروش می‌رسد که از آن جمله می‌توان به:‌ GameStope, Office Depot Kmart, Staples, B&H NYC, MobileCity, Sam's Club و Curry PC World UK اشاره کرد.

مقاله‌های مرتبط:

    فروش فوق‌العاده نکسوس ۷، نشان از موفقیت گوگل در عرضه اولین تبلت اختصاصی این شرکت دارد، تبلتی که گوگل سود حاصل از خود سخت‌افزار را حداقل در نظر گرفته و چشم به سود حاصل از فروش نرم‌افزار دوخته است.

    نظر شما در مورد نکسوس ۷ چیست اگر این تبلت با قیمت حدود ۴۰۰ هزار تومان وارد بازار کشور شود آیا آن را انتخاب خواهید کرد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات