نمایشگاه نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در تهران

سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای معرفی و نمایش نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود نمایشگاهی متفاوت را در مرکز خرید گلستان واقع در شهرک غرب تهران برپا کرده است تا علاقمندان بتوانند محصولات جدید این شرکت را از نزدیک مشاهده کرده و کیفیت و کارآیی آنها را از نزدیک تجربه کنند.
تبلیغات

این نمایشگاه در فضای باز و از چندین غرفه مجزا از هم تشکیل شده که بین این غرفه‌ها دو اتاقک شیشه‌ای جهت کار با تلویزیون‌ها وجود دارد و یک اتاقک پوشیده نیز برای استفاده از بازی‌ و برنامه‌های هوشمند ویژه گروه سنی کودک و نوجوان پیش‌بینی شده است.

در این نمایشگاه امکانات و قابلیت‌های جدید تلویزیون‌های LED سری ۷ و ۸ سامسونگ به نمایش گذاشته‌ شده‌اند. نرم‌افزارهای فارسی و اختصاصی ایرانی که تنها برروی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قابل اجرا هستند نیز در این مکان معرفی می‌شوند.

تلویزیون‌های هوشمند جدید سامسونگ از فناوری تازه‌ای به نام Smart Interaction یا تعامل هوشمند پشتیبانی می‌کنند. این فناوری در واقع ترکیبی از سه قابلیت کنترل صوتی، کنترل حرکتی و قابلیت تشخیص چهره است. یعنی کاربر می‌تواند از طریق صدا و یا حرکت دست در مقابل تلویزیون، برخی از امور را انجام دهد و همچنین به‌جای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در Smart Hub تنها کافی است تا به تلویزیون اجازه دهد که چهره او را تشخیص دهد.

اگر شما هم قصد دارید قابلیت‌های تازه محصولات سامسونگ را از نزدیک تجربه کنید می‌توانید به مرکز خرید گلستان مراجعه نموده و با تلویزیونهای هوشمند جدید سامسونگ از نزدیک کار کنید.

از آنجایی که ما نیز به این نمایشگاه مراجعه کرده و تجربه کار با تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را داشته‌ایم به زودی مقاله کاملی از ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۱۲ سامسونگ منتشر خواهیم کرد. با زومیت همراه باشید.

لینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات