پیش‌بینی عرضه ۹۰ میلیون دستگاه آیفون 10 در پاییز ۲۰۱۷

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مؤسسه‌ی تحلیلی IHS Markit پیش‌بینی کرده است که اپل در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی با عرضه‌ی بیش از ۸۸.۹ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ رکوردشکنی خواهد کرد.
تبلیغات

مؤسسه‌ی تحلیلی IHS Markit با انتشار گزارش جدیدی پیش‌بینی کرده است که اپل در پاییز ۲۰۱۷ با عرضه‌ی بیش از ۸۸.۸ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ به بازار، رکوردشکنی خواهد کرد. IHS Markit یکی از نام‌آشناترین مؤسسات تحلیلی است که بیش از ۸۵ درصد از لیست ۵۰۰ کمپانی فورچون مشتری آن هستند.

IHS Markit در رابطه با فروش اولیه‌ی آیفون ۱۰ در بازار آمریکا چنین اظهار نظر کرده است:

در بازار آمریکا، فروش آیفون ۱۰ در سه هفته‌ی ابتدایی از فروش اولیه‌ی آیفون ۸ پلاس عبور کرده و بهتر از فروش آیفون ۷ پلاس و آیفون ۸ بود. تنها گوشی هوشمندی که در سه هفته‌ی ابتدایی، عملکردی بهتر از آیفون ۱۰ داشته، آیفون ۷ است. همچنین عرضه‌ی اولیه‌ی آیفون ۱۰ در کشور ژاپن، بهتر از تمامی آمارهای فروشی بوده که اپل با عرضه‌ی آیفون در سال‌های اخیر به دست آورده است.
مقاله‌های مرتبط:

    IHS Markit همچنین اعلام کرده است که میزان فروش آیفون ۱۰ در سه‌ماهه‌ی منتهی به سال نوی میلادی رکوردشکن خواهد بود. براساس پیش‌بینی IHS Markit فروش آیفون ۱۰ در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی بیش از ۸۸.۸ میلیون دستگاه و بیشترین تعداد عرضه‌ی آیفون در طول یک فصل خواهد بود.

    به گزارش دیجی‌تایمز، اپل با توجه به بازخورد دریافت‌شده از فروش آیفون ۱۰، پیش‌بینی خود از فروش در ماه‌های آینده را نیز افزایش داده است. بالا بودن قیمت فروش آیفون ۱۰ نیز منجر به ثبت رکورد دیگری توسط اپل خواهد شد. برآورد انجام‌شده نشان از این دارد که میانگین قیمت آیفون ۱۰ نیز رکوردشکنی خواهد کرد.

    بر اساس محاسبات صورت‌گرفته، اپل برای عبور از میانگین قیمت فروش ۷۰۰ دلاری نیاز به فروش بیش از ۳۱ میلیون دستگاه آیفون دارد که با فروش بیش از ۸۸.۸ میلیون دستگاه آیفون ۱۰، رسیدن به این رکورد کاملا دست‌یافتنی است.

    هر چند در ابتدا تصور می‌شد که محدودیت موجود در چرخه‌ی تولید آیفون ۱۰ می‌تواند منجر به کاهش فروش شود؛ اما این چنین نشد و اپل توانست با بهبود تولید، زمان انتظار پس از پیش‌خرید برای دریافت گوشی را کاهش دهد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات