مشکل پرش تصویر در صفحه‌نمایش سرفیس بوک با آپدیت نرم‌افزاری حل خواهد شد

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سرفیس بوک نام لپ‌تاپی است که این روزها در دنیای فناوری بسیار شنیده می‌شود سرفیس بوک اولین لپ‌تاپ ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت است که با هدف تغییر استانداردهای لپ‌تاپ‌ها وارد میدان شده است. به تازگی برخی کاربران از پرش تصویر در  صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ‌ها شکایت کرده‌‌اند برای آگاهی از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مدتی پیش مایکروسافت در کنفرانس خود لپ‌تاپ ۱۳.۵ اینچی سرفیس بوک را معرفی کرد. این لپتاپ طبق ادعای مایکروسافت قوی‌ترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچی بازار است. طراحی فوق‌العاده‌ی سرفیس‌بوک همراه با سخت‌افزاری قوی آن را به رقیبی جدی برای مک‌بوک‌های اپل تبدیل کرده است. قیمت پایه‌ی ۱۵۰۰ دلاری سرفیس بوک شاید در نگاه اول زیاد به نظر برسد اما باید دید که بازار چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت.

مایکروسافت سرفیس بوک نیز مانند بسیاری از محصولات الکترونیکی یک محصول بدون ایراد نیست. به تازگی برخی کاربران از پرش تصویر در صفحه‌نمایش سرفیس بوک گلایه کرده‌اند. مایکروسافت قول داده است که هر چه سریع‌تر این مشکل را برطرف کند.

برخی خریداران اولیه سرفیس بوک گزارش داده‌اند که صفحه‌نمایش این لپتاپ در هر دو حالت تبلت و لپتاپ گاهی اوقات به صورت نا منظم شروع به پر پر زدن می‌‌کند. به نظر می‌رسد این مشکل ناشی از درایور صفحه‌نمایش در سرفیس بوک است. سخنگوی ردموندی‌ها در مورد این مشکل می‌گوید:

تعداد اندکی از مشتریان سرفیس بوک با لپ‌تاپ‌های خود مشکلاتی داشته‌اند که ما با جدیت در حال بررسی و رفع این مشکلات هستیم. ما سعی می‌کنیم این مشکلات را هر چه سریع‌تر با بروزرسانی ویندوز حل کنیم.

از این صحبت‌ها می‌توان نتیجه گرفت که این مشکل سخت‌افزاری نبوده و با بروزرسانی نرم‌افزاری به راحتی قابل حل است. برخی از کاربران از برطرف شدن این مشکل با غیرفعال کردن Hyper-V در سرفیس بوک‌های خود خبر داده‌اند. این گونه مشکلات برای هر محصول جدیدی ممکن است به وجود بیاید و سرفیس بوک نیز از این قضیه مستثنی نیست. ما شاهد این گونه مشکلات در مک بوک‌های اپل نیز بوده‌ایم که بسیاری از آن‌ها حتی با بروزرسانی نرم‌افزاری نیز کاملا برطرف نشده‌اند. باید تا زمان عرضه بروزرسانی نرم‌افزاری مایکروسافت برای حل این مشکل صبر کرد و دید که مایکروسافت تا چه حد در رفع این مشکل توانا بوده است. نظر شما در مورد سرفیس بوک چیست؟ آیا این محصول زنگ خطر را برای اپل و دیگر شرکت‌ها به صدا در آورده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات