لپ‌تاپ شیائومی در دو نسخه‌ ۱۲.۵ و ۱۳.۳ اینچی عرضه می‌شود

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در چین است. اما این شرکت تنها در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند فعالیت نمی‌کند، بلکه در سایر زمینه‌های مرتبط با فناوری نیز فعال است. حال شایعات جدید منتشر شده خبر از معرفی لپ‌تاپ ساخت این شرکت در دو نسخه‌ی ۱۲.۵ و ۱۳.۳ اینچی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی می‌دهند.
تبلیغات

بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده از چین شیائومی در حال کار روی دو نسخه‌ی ۱۲.۵ و ۱۳.۳ اینچی از لپ‌تاپ خود است تا آن‌ها را در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی کند.

همچنین در روزهای گذشته خبری مبنی بر استخدام یکی از کارکنان سابق لنوو توسط شیائومی منتشر شده بود که به نوعی شایعه ورود شیائومی به بازار لپ‌تاپ‌ها را تایید می کند. به طور قطع خبر ورود این شرکت بزرگ به بازار لپ‌تاپ‌ می‌تواند خبری خوب برای کاربران باشد چرا که محصولات شیائومی علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارند.

بر اساس شایعات دیگر، شیائومی با کمپانی تایوانی Compal برای ساخت قطعات لپ‌تاپ همکاری می‌کند. اما شیائومی در این زمینه رقیب سرسختی دارد؛ هواوی، که به تازگی در زمینه‌ی فروش گوشی در کشور چین از شیائومی پیشی گرفته، نیز قصد تولید لپ‌تاپی با نام میت‌بوک را دارد. البته هیچ یک از این اطلاعات در حال حاضر تایید نشده‌ و باید در روزهای آینده منتظر انتشار خبرهای بیشتر از سوی این دو شرکت باشیم.

نظر شما در مورد ورود این دو شرکت به بازار لپ‌تاپ‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات