گلکسی اس 7 احتمالا به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا شایعات زیادی در خصوص گلکسی اس 7 سامسونگ شنیده می‌شود، اما تا کنون اطلاعات چندانی در خصوص دوربین آن منتشر نشده است. گفته می‌شود سامسونگ بر روی دوربین‌های دوگانه کار می‌کند و چهار طرح مفهومی از آن در حال توسعه است و این شرکت قصد دارد تا از نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶، از این سنسور در محصولات خود استفاده کند. برای جزئیات بیشتر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

خبرهای منتشر شده حاکی از این هستند که سامسونگ در حال توسعه‌ی یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است، و از آنجا که تمام پرچمداران کنونی این شرکت وارد بازار شده‌اند، بنابراین بهترین و منطقی‌ترین گزینه برای به نمایش در آوردن قدرت این سنسور، گلکسی اس۷ خواهد بود. ابعاد این سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ۱/۲۶ اینچ بوده و پیکسل‌ها در آن ابعادی ۱/۰ میکرونی دارند. به لطف استفاده از فرآیند ۲۸ نانومتری در ساخت این سنسور، شاهد مصرف انرژی کمتری نیز توسط آن خواهیم بود. سامسونگ در ساخت سنسور ۱/۲ میکرونی تلفن‌های گلکسی اخیر خود، از فرآیند ۶۵ نانومتری استفاده کرده بود.

samsungs new 20 megapixel sensor

در این دوربین برای بهبود حساسیت نور و نسبت سیگنال به نویز در شرایط نوری ضعیف، از یک الگوی رنگ RWB جدید استفاده شده است. به لطف کاهش ابعاد فیزیکی این سنسور و مصرف انرژی کمتر آن، سامسونگ در آینده قادر به تولید تلفن‌های باریک‌تری خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات