مایکروسافت به خریداران پی سی‌های جدید مبتنی بر ویندوز 10 با تحویل مک بوک، ۳۰۰ دلار تخفیف می دهد

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
پس از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ و معرفی نسل جدید گجت‌های مبتنی بر آن توسط مایکروسافت که سر و صدای زیادی را نیز به راه انداختند، حال ردموندی‌ها با ارائه‌ی یک پیشنهاد خرید جالب توجه، سعی دارند تا نظر کاربران را به سمت محصولات خود جلب کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت طرحی پیشنهادی را برای تعویض لپ‌تاپ‌های کاربران با نمونه‌های جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ معرفی کرده که بسیار جالب توجه است. این طرح با نام Easy Trade Up معرفی شده و کاربران می‌توانند از ۲۰ اکتبر یا ۲۸ مهرماه با خرید یک کامپیوتر که قیمت آن بیش از ۵۹۹ دلار است، از مزایای این طرح استفاده کنند. در صورتی که کاربران مک بوک قدیمی خود را نیز در اختیار مایکروسافت قرار دهند، این کمپانی ۳۰۰ دلار تخفیف را در اختیار مشتریانش قرار خواهد داد. این تخفیف در رابطه با ارائه‌ی کامپیوتر قدیمی مبتنی بر ویندوز، ۲۰۰ دلار است. البته باید به این نکته اشاره کرد که کامپیوترهای مورد تایید باید عمری کمتر از ۶ سال داشته و صفحه‌ی نمایش آن‌ها نیز بزرگ‌تر از ۱۱.۶ اینچ باشد. این طرح تشویقی در کشورهای آمریکا، بریتانیا، کانادا، هند، برزیل، فرانسه، آلمان و تایوان قابل اجرا است.

استفاده از این روش چندان جدید نیست و زمانی که مایکروسافت تصمیم به افزایش فروش محصولات خود داشته باشد، چنین کمپین‌هایی را معرفی می‌کند. برای مثال در سال‌های اخیر مایکروسافت در ازای دریافت آیپد، تخفیفی ۲۰۰ دلاری را برای خریداران سرفیس در نظر گرفته بود. همچنین دارندگان پلی استیشن ۳ سونی می‌توانستند با دریافت ۱۰۰ دلار تخفیف، ایکس باکس وان را خریداری کنند. یکی از بزرگ‌ترین تخفیف‌های مایکروسافت، کسر ۶۵۰ دلار در زمان خرید سرفیس پرو ۳ با تحویل مک بوک ایر مایکروسافت است. در صورتی که کاربران ایفون‌‌های خود را تحویل دهند، یک کارت خرید ۲۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد. البته وب‌سایت‌های دیگری که در زمینه‌ی فروش فعالیت می‌کنند، چنین پیشنهاداتی را ارائه می‌دهند که از آن جمله‌، باید به پرداخت ۵۳۹ دلار در ازای مک بوک ایر توسط Gazella اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات