ال‌ جی امیدوار است سهم خود را در بازار گوشی‌های هوشمند افزایش دهد

پنج‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی شب گذشته‌ پرچمدار جدید خود یا همان V10 را معرفی کرد. این کمپانی در تلاش است تا با بکارگیری ایده‌های خلاقانه در ساخت گوشی‌های هوشمندش فروش خود را افزایش دهد، حال آنکه مدیر بخش تولید گوشی‌های هوشمند ال‌جی در مورد افزایش سهم ال‌جی از بازار اظهار امیدواری کرده است.
تبلیغات

چو جونو، مدیر بخش موبایل کمپانی ال‌جی در گفتگویی که با رویترز انجام داده، پیش‌بینی کرده تا سهم ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند در آینده‌ی نزدیک افزایش یابد. وی سه ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی را به عنوان بازه‌ای که احتمالا شاهد افزایش فروش گوشی‌های ال‌جی خواهیم بود، اعلام کرده است. جونو امیدوار است که ال‌جی با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند رده بالا و میان رده بتواند سهم خود را از بازار افزایش دهد.

همانطور که اشاره کردیم ال‌جی شب گذشته‌ گوشی هوشمند پرچمدار خود را معرفی کرد. این محصول را می‌توان به برگ برنده‌ی ال‌جی در سه ماهه‌ی منتهی به سال نوی میلادی و فصل طلایی فروش تعبیر کرد. ساعت هوشمند جدید ال‌جی را که واچ اِربن ۲ نام دارد، باید فاکتور دیگری برای افزایش فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی خواند.

جونو اطلاعاتی را در رابطه با هدف ال‌جی برای دست یافتن به فروش ایده‌‌آل ارائه نکرده است. یکی از مشکلات ال‌جی فروش محصولات این کمپانی به پایین‌ترین قیمت ممکن است، بطوریکه در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی این کمپانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی شاهد کاهشی ۹۹.۷ درصدی در میزان سود عملیاتی خود بوده است.

یکی دیگر از مواردی که جونو در سخنان خود به آن اشاره کرده راه‌اندازی سرویس پرداخت مختص به ال‌جی است.وی جزئیاتی را در این رابطه ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات