وجود چراغ اعلانات در نکسوس 5 ایکس تایید شد

پنج‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در مراسم روز گذشته خود گوشی‌های نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6P، تبلت پیکسل سی و کروم کست خود را معرفی کرد. در شرایطی که برای استفاده از چراغ اعلانات در نکسوس قبلی گوگل نیاز به روت وجود داشت، حالا این نکته در نکسوس‌های جدید رفع شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر نگاه دقیق‌تری به مشخصات سخت‌افزاری نکسوس 6P داشته باشید بدون شک متوجه وجود چراغ اعلانات LED در مشخصات سخت‌افزاری آن می‌شوید ولی چنین چیزی در مشخصات نکسوس 5 ایکس ثبت نشده است در حالی که ظاهرا نکسوس ساخت ال‌جی هم به این قابلیت مجهز است. اما دیو برک از گوگل مدعی است که این یک اشتباه فردی بوده که در هنگام لیست کردن مشخصات سخت‌افزاری نکسوس 5 ایکس از چراغ اعلانات نامی برده نشده است و بزودی این مورد اصلاح خواهد شد. 

حالا سوالی که پیش می‌آید این است که چراغ نوتیفیکیشن‌ها در کجای نکسوس ال‌جی  تعبیه شده است؟ این چراغ در زیر شبکه متعلق به اسپیکر پایینی گوشی کار گذاشته شده است و البته برخلاف چراغ اعلانات موجود در نکسوس ۶ که برای استفاده از آن نیاز به روت بود، چراغ اعلانات موجود در نکسوس 5 ایکس  یک چراغ اعلانات با کاربردهای کامل است. همچنین در این نکسوس هم مثل هر گوشی هوشمند دیگری می‌توانید چراغ اعلانات را برای نرم‌افزارهای مختلف طبق سلیقه خود تنظیم کنید.

LG Nexus 5X LED notification 1 1600x710

نکسوس 5 ایکس ال‌جی مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۲ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ است. این گوشی هوشمند در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت این گوشی و دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در جلوی این گوشی تعبیه شده است. ال‌جی برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. 

نکسوس 5 ایکس از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و اندروید ۶ مارشمالو بر روی آن نصب شده است. از دیگر ویژگی‌های این نکسوس جدید می‌توانیم به سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه و اسپیکرهای استریو در جلوی این گوشی اشاره کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات