لری پیج، مدیر عامل گوگل، بیماری حادی ندارد اما بازهم نمی‌تواند در Google I/O ‌شرکت کند

دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
وال استریت ژورنال گزارش کرده که لری پیج، مدیر عامل گوگل، بیماری حادی ندارد اما بازهم نمی‌تواند در کنفرانس سالانه Google I/O ‌شرکت کند.
تبلیغات

هفته گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لری پیج، مدیرعامل غول جستجوگرهای اینترنتی به دلیل بیماری نمی‌تواند در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل که قرار است هفته آینده برگزار شود، شرکت نماید. این خبر به نقل از اریک اشمیت، مدیر اجرایی گوگل نیز اعلام شد و طرفداران لری‌پیج را کمی نگران کرد. اما این مدیر عامل جوان و موفق، طی یک یادداشت داخلی به کارمندانش اعلام کرده که مشکل خاصی ندارد و مدیریت گوگل را همچنان ادامه خواهد داد.

به نقل از اریک اشمیت، مدیر اجرایی این کمپانی اینترنتی، «لری پیج کمی کسالت داشته و توان صحبت کردن را موقتاً ندارد». از سوی دیگر، به گزارش وال‌استریت ژورنال و رویترز، لری در یادداشتی داخلی، با ابراز اطمینان به کارکنان گوگل ابراز داشته که «وضع عمومی‌اش خوب است و هیچ مشکل حادی ندارد». وی همچنین اعلام کرده که «همچنان توان مدیریت این شرکت را دارد».

لری پیج نشست سالیانه‌ای که هفته گذشته با حضور سهامداران گوگل برگزار شده بود را از دست داد. در همین راستا، اریک اشمیت اعلام کرد: پیج همچنین نمی‌تواند در جلسه بررسی درآمدهای گوگل در سه ماهه دوم سال که قرار است اواسط ژوئیه برگزار شود نیز شرکت کند. اشمیت همچنین ابراز امیدواری کرد که پیج به زودی سلامتی خویش را بازیابد.

قرا است نشست Google I/O روز چهارشنبه همین هفته 27 ژوئن (7 تیر) برگزار گردد. بسیاری از دست‌اندرکاران صنعت IT منتظر این جلسه هستند تا از دست آوردهای جدید گوگل اطلاع حاصل کنند. به اعتقاد بسیاری، این کمپانی خبرهای جدیدی درباره سیستم عامل محبوب موبایل خود، آندروید آب‌نبات پاستیلی دارد.

زومیت شما را از جزئیات این جلسه مطلع خواهد کرد، با ما تا آن روز همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات