گوگل امروز تبلتی با نام Pixel C را معرفی خواهد کرد

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
گوگل کروم‌بوک پیکسل را در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی کرد و در ماه‌های گذشته شاهد معرفی نسل جدید آن نیز بوده‌ایم. اما این بار گوگل قصد دارد تا برند پیکسل را نیز به تبلت‌های خود نیز اضافه کند و آن طور که از شواهد پیدا است این کمپانی تبلتی با نام پیکسل سی دارای سیستم‌عامل اندروید را ساعاتی دیگر معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده، گوگل در جریان کنفرانس امروز خود تبلتی با نام پیکسل سی را معرفی خواهد کرد و برخلاف دو دستگاه قبلی که با نام پیکسل عرضه شده بود، این تبلت دارای سیستم‌عامل اندروید خواهد بود.

پیکسل سی دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۲ اینچی با تراکم پیکسلی ۳۰۲ پیکسل در هر اینچ بوده و از پردازنده‌ی انویدیا X1 و پردازنده‌ی گرافیکی مکسول بهره خواهد برد.

pixel

همچنین پیکسل سی طراحی مانند کروم‌بوک پیکسل خواهد داشت؛ اما مجهز به کیبورد نبوده و این موضوع آن را به یک تبلت تبدیل خواهد کرد. هر چند انتظار می‌رود صفحه کلیدی جدا به عنوان لوازم جانبی برای این تبلت به فروش برسد.

پیکسل سی دارای پورت یو‌اس‌بی نوع سی نیز خواهد بود. البته باید توجه کرد که این تبلت یک نکسوس نیست و تمامی مراحل طراحی و تولید آن توسط خود گوگل صورت خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات