اپل، نسخه آزمایشی سیستم‌عامل‌های شیر کوهی ۴ و iOS 6 را برای توسعه دهندگان و iTunes 10.6.3 را برای عموم منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
اپل در کنفرانس WWDC شب گذشته که احتمالا آن‌را بصورت زنده در زومیت دنبال کردید، از نسخه‌های جدید هر دو سیستم‌عامل دسکتاپ و موبایل خود خبر داد.
تبلیغات

نسخه‌ای ویژه‌ای از این دو سیستم‌عامل برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای اپل منتشر می‌شود اما برای استفاده از نسخه نهایی شیر کوهی باید تا ماه آینده و برای iOS 6 باید تا پاییز منتظر بمانید. اما فعلا می‌توانید از نسخه جدید iTunes لذت ببرید.

دوست دارید نگاهی به شیر کوهی اهلی اپل بیاندازید؟ قدم پیش بگذارید، آخرین نسخه از OS X آماده استفاده است (البته با فرض این که شما یک توسعه دهنده ثبت نام شده در اپل باشید).

اپل در ادامه نمایش‌ و تبلیغات مختلف در WWDC، پیش نمایش به روز شده‌ای از سیستم عامل دسکتاپ و موبایل خود را تحت عنوان Mountain lion Preview 4 و iOS 6 beta برای توسعه دهندگان منتشر نموده است. معمولا کمی بعد نسخه‌های آزمایشی بصورت غیررسمی برای عموم در دسترس قرار می‌گیرند.

ما که تولیدکننده نرم‌افزار نیستیم هم باید به iTunes 10.6.3 که از سیستم عامل‌های جدید پشتیبانی می‌کند بسنده کنیم.

نگران نباشید، نرم‌افزار مدیریت موزیک به روزشده می‌تواند در ماه آینده به طور کامل در شیر کوهی مورد استفاده قرار گیرد، اما برای استفاده از iOS 6 باید تا پاییز صبر کنید. برای به روزرسانی iTunes به وب‌سایت اپل مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات