مایکروسافت نام نسخه‌ کسب و کار اسکایپ را به SkypeCentral تغییر می‌دهد

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت پیش از این سرویس ارتباط مجازی Lync خود را در یک قالب جدید، با نام اسکایپ برای کسب و کار معرفی کرده بود. حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد نسخه‌ی کسب و کارِ اسکایپ را به SkypeCentral تغییر نام دهد.
تبلیغات

سرویس Lync مایکروسافت به صورت گسترده در مشاغل مختلف در حال استفاده است که مایکروسافت چند ماه پیش آن را به اسکایپ نسخه‌ی کسب و کار تغییر نام داد. مایکروسافت سرویس لینک را  باز طراحی مجدد کرده و رابط کاربری را با آیکون های جدید غنی ساخته و امکان باز ماندن پنجره کوچک تماس‌های تصویری را فعال کرد تا هرچه بیشتر این نرم افزار را از نظر ظاهری به اسکایپ نزدیک کند.

اسکایپ برای کسب و کار، با سرویس اصلی این نرم افزار کاملا سازگار بوده و مشتریان تجاری می‌توانند به دیگر کاربران اسکایپ، مثل دوستان یا افراد خانواده خود اقدام به برقراری تماس صوتی یا تصویری کنند. به دلیل ادغام این دو سرویس، برای انجام این کار نیازی به خروج از محیط اسکایپ برای کسب و کار نخواهد بود.

یکی از توسعه دهندگان با انتشار  اعلانیه‌ای در وب‌سایت خود گفته است:

ایده‌ی تغییر نام این اپلیکیشن به دلیل سیستم یونیورسال ویندوز ۱۰ است. علت این است که قصد داریم یک وبلاگ‌ به اشتراک گذاری گسترده‌ای برای مهندسان PFE/DSE داشته باشیم تا بتوانند در آنجا اخبار، عیب یابی‌ها و اطلاعات لازم را دنبال کنند. این بلاگ/فید می‌تواند در TechNet یا وبلاگ‌های شخص ثالث دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد؛ این وبلاگ با RSS 2.0 قابل دسترس است.

تغییرات لازم برای این اپلیکیشن زمانی به طور کامل اعمال خواهد شد که مایکروسافت یک اپلیکیشن یونیورسال برای این سرویس ارائه دهد. علاوه بر این چندین شایعات منتشر شده که این اپلیکیشن یونیورسال نه تنها نیاز‌های مشتریان کسب و کار را برطرف می‌کند بلکه نیازهای مشتریان معمولی و کاربران کسب و کار را ادغام خواهد کرد. 

بروزرسانی:

مایکروسافت در وبلاگ خود در رابطه‌ با این خبر بروزرسانی را اعلام کرده که SkypeCentral نامی برای یک اپلیکیشن یونیورسال ویندوز ۱۰ است که در حال توسعه بوده و به عنوان یک اپلیکیشن برای مدیریت پرونده‌ها، ابزار و وبلاگ به کار می‌رود. بنابراین این اپلیکیشن ارتباطی با نسخه‌ی کسب و کار اسکایپ ندارد و تصویر و لوگویی که از این نام منتشر شده هنوز رسمی نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات