شرکت Monster سه هدفون با نام کریستیانو رونالدو معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
امروزه بحث اصلی محافل ورزشی این است که مسی بهتر است یا کریستیانو رونالدو. اما برای شرکت Monster پاسخ این سوال مشخص است چرا که این شرکت با همکاری رونالدو اقدام به ساخت هدفون‌های با کیفیتی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت Monster با همکاری کریستیانو رونالدو هدفون‌هایی با نام این فوتبالیست پرآوازه تولید کرده است. نوئل لی، مدیر عامل این شرکت که عنوان رسمی او Head Monster است می‌گوید:

ما رونالدو را انتخاب نکردیم بلکه او ما را انتخاب کرده است. ما توان پرداخت هزینه‌های تبلیغ رونالدو را نداریم.

سخنان مدیر عامل نشان از این دارند که هدفون‌ها صرفا جنبه‌ی تبلیغاتی نداشته و با همکاری و اعمال نظر رونالدو تولید شده‌اند.

این هدفون‌ها در سه نسخه تولید شده‌اند. اولی نسخه‌ای که داخل گوش قرار گرفته و ROC Sport SuperSlim نام دارد. این هدفون ۱۷۰ دلار قیمت دارد. نسخه‌ی دوم ROC Sport Freedom نام داشته و با قیمت ۲۵۰ دلار بر روی گوش‌ها قرار می‌گیرد. نسخه‌ی سوم که با قیمت ۳۰۰ دلاری گران قیمت‌ترین این مجموعه به حساب می‌آید، ROC Sport Black Platinum نام داشته و بر روی گوش قرار می‌گیرد. هر سه‌ی این هدفون‌ها دارای جنس پلاستیکی بوده و رنگ طلائی داشته و به غیر از نام کریستیانو رونالدو، هیچ جنبه‌ی متمایز‌کننده‌ی دیگری ندارند.

vs09 04 0715cxs.0 1600x1200

به نظر می‌رسد Monster که در گذشته طراحی برخی هدفون‌های بیتز Dr. Dre را برعهده داشته است، قصد دارد تا با استفاده از قدرت تبلیغاتی یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر و شاید تاریخ فوتبال، هدفون‌های خود را به فروش برساند اما با توجه به نداشتن امکانات و ویژگی‌های منحصر بفرد نمی‌توان به فروش نجومی آن‌ها امیدوار بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات