شرکت امنیت موبایل Good Technology با 425 میلیون دلار به خانواده بلک‌بری پیوست

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
بلک‌بری با عقد قراردادی با شرکت کالیفرنیایی Good Technology و پرداخت ۴۲۵ میلیون دلار، این شرکت امنیت موبایل را به عضو جدید خانواده‌ی خود تبدیل کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت بلک‌بری که در تلاش برای بازگشت به روند رو به پیشرفت گذشته‌ی خود است، شرکت امنیت موبایل Good Technology را با پرداخت ۴۲۵ میلیون دلار خریداری کرده است.

این قرارداد به نفع دو طرف خواهد بود؛ چرا که Good Technology هر چند نامی بزرگ نیست، اما در زمینه‌ی ارائه‌ی راهکارهای ایمن برای کار بر روی تمامی پلتفرم‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. این شرکت در واقع کاری مشابه بلک‌بری در زمینه‌ی کسب و کار انجام می‌دهد؛ اما راهکارهای این شرکت قابل پیاده‌سازی بر روی انواع پلتفرم‌ها هستند. به علاوه Good Technology با ۶۲۰۰ شرکت همکاری دارد که ۵۰ مورد از آن‌ها در لیست ۱۰۰ شرکت برتر FORTUNE قرار دارند.

تصمیم بلک‌بری برای خرید Good Technology به این دلیل است که این شرکت تصمیم دارد سرویس‌های خود را مدرن کرده و جایگاه گذشته‌ی خود را در این زمینه کسب کند. زمانی بلک‌بری با سیستم‌عامل ایمن خود بسیار مورد توجه بود؛ اما رشد سریع iOS و اندروید لطمه‌ی بزرگی به این شرکت زد.

یکپارچه‌سازی Good Technology با سرویس‌های بلک‌بری کار آسانی نخواهد بود؛ اما نتیجه‌ی آن می‌تواند سرویس باشد که دستگاه‌های مجهز به اندروید، iOS، ویندوز و بلک‌بری را مدیریت کرده و تنها مختص یک پلتفرم نباشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات